הרשמה

שחקנים יוכלו להחליף למבט מגוף שלישי ב-Far Cry 6

הפרספקטיבה מגוף שלישי היא לא רק לצרכים סינמטיים

החלטה יצירתית שכיף לראות

לפני קצת יותר משבוע, קיבלנו את המבט הראשון שלנו על Far Cry 6, הכותר הבא בסדרת משחקי העולם-פתוח של Ubisoft בו נתמודד מול שלטון דיקטטורי בניצוחו של אנטון קסטילו (Anton Castillo), אותו ישחק ג'יאנקרלו אספוסיטו (Giancarlo Esposito) האגדי. סרטון הגיימפליי שנחשף הציג את העולם, הדמויות, כמה מהנשקים המיוחדים שנשתמש בהם (אהההה מקארנה!) וכלב בכיסא גלגלים, אבל חדי העין שביניכם כנראה שמו לב שבמקרים מסויימים בטריילר, נקודת המבט של הדמות משתנה מגוף ראשון לגוף שלישי.

שחקנים רבים ואנחנו ביניהם, תהו אם מדובר בשינוי שנעשה לגיימפליי של המשחק, או רק שינוי פרספקטיבה כדי לתת לטריילר תחושה סינמטית יותר. התשובה הגיעה דרך ראיון שעשה נוויד קאבארי (Navid Khavari), במאי הנרטיב של המשחק, עם אתר Gamespot: "בקטעים סינמטיים, מבט מגוף שלישי זה משהו שהצוות ניסה לעשות בשלב מוקדם בפיתוח, וזה עבד חלק באופן מפתיע. ישר הרגשנו כאילו המבט מגוף שלישי יוצר חיבור חזק יותר עם דאני (Dani) והמסע שלה בעולם. שחקנים יוכלו לראות את הדמות המעוצבת שלהם בקטעים מסויימים בעלילה, במחנות של המורדים, ובעת השימוש בתיק ה-Supremo שלהם", שבטריילר הוצג שיאפשר לשחקנים לשגר טילים היישר מהתיק שהם סוחבים. "המבט מגוף שלישי מיועד לכך ששחקנים יראו את האפקט המלא של התיק, ולהרגיש את כל ההשפעה שלו בזמן פעולה."

Far Cry 6 – 12 New Things You Need To Know

כמובן שזה לא אומר שהמשחק יהפוך להיות Gears of War או The Division, הוא הולך להישאר נאמן למבט מגוף ראשון לכל אורך הדרך, אך נראה ש-Ubisoft רוצה לצאת מאזור הנוחות שלה עם האופציה לראות את הדמות בקטעים מסוימים בגוף שלישי. כמו כן, ניתן להסיק שהשינוי הזה יהפוך את האנימציות ששחקנים יראו בזמן משחק Co-Op להרבה יותר ריאליסיטיות ועשויות טוב, דבר שהרבה משחקים קואופרטיביים חייבים להשתפר בו בעתיד. מה אתם חושבים על ההחלטה היצירתית של Ubisoft? ספרו לנו בתגובות!

אם אתם רוצים עוד מידע על Far Cry 6, תוכלו לגשת לכתבת הרשמים הראשונים באתר ולשמוע מה פול שלנו חשב על ההתנסות שלו עם המשחק! Far Cry 6 צפוי לצאת ל-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X ולמחשב האישי ב-7 באוקוטבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:04 07.06.2021 | elad9219 elad9219

    מעניין.
    יש קטעים שזה כמובן יכול יותר להתאים הגוף השלישי, בטח בנסיעות ברכב, טיסות ודברים כאלה.
    אבל קרבות של יריות, בלי ספק גוף ראשון.

  2. 2

       | פורסם ע"י