הרשמה

סוף סוף: Dying Light 2 מקבל תאריך השקה

האור שבקצה המנהרה

וכל זה עם הרבה מאוד גיימפליי

זה לא סוד שהחודשים האחרונים היו קשים מאוד ל-Dying Light 2 ולצוות הפיתוח שלו ב-Teachland. הכותר נחשף כבר לפני יותר משנתיים ומאז הכל רק התחיל להשתבש. תחילה המשחק נדחה כמה פעמים ובסוף נדחה עד להודעה חדשה, אחר כך כעשרה מפתחים של המשחק חשפו סביבת עבודה רעילה שגררה הרבה רעש והקשתה על הפיתוח עוד יותר. אבל בסוף ניראה שצוות הפיתוח של Dying Light 2 הצליח להתגבר על כל הקשיים שנקרו בדרכו ואחרי מספר עידכונים וחשיפות קטנות של המשחק נערך אתמול אירוע קטן שבו נחשפו הרבה פרטים חדשים על המשחק הכל כך מצופה ומעניין.

גולת הכותרת של האירוע המוצמם הוא סירטון גיימפליי חדש שחושף הרבה מאוד פרטים על המשחק. תחילה הסירטון מראה לנו מעט קטעים סינמטיים מתוך עולם המשחק ומציג תקציר של הפעם האחרונה שראינו את Dying Light 2 אי שם ב-E3 2019. לאחר מכן הסירטון עובר להציג לנו את העלילה של המשחק, במי נעזר בדרך ובמי נלחם. אחרי העלילה הסירטון עובר להצגה ארוכה ומפורטת של האויבים, הקבוצות השונות בעולם, מכניקות המשחק שמסתמכות על יום ולילה, מערכת הקרב ועוד ועוד כשכל זה כמובן משולב עם הרבה מאוד פארקור.

הסירטון ניראה נהדר כשהוא עמוס בהרבה מאוד פרטים והמון גיימפליי אך הפרט המעניין ביותר הגיע בסוף הסירטון כשנחשף תאריך ההשקה של Dying Light 2 שיגיע אלינו ב-7.12.21 עבור המחשב, קונסולות הדור הקודם והדור הנוכחי כשההזמנות המוקדמות למשחק החלו.
מה דעתכם על הגיימפליי? האם תרכשו את Dying Light 2? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י