הרשמה

מה צפוי לנו בעונה החדשה של Rainbow Six Siege?

העונה החדשה תביא כמו תמיד דמות חדשה, תיקון למפה ישנה ושיפורים לחלק ממכניקות המשחק

מה חדש בעונת ה-North Star?

העונה הנוכחית של Rainbow Six Siege פתחה את השנה עם שינויים די מרעננים, כמו התוקף החדש Flores וה-Drone המתפוצץ שלו או השינויים למפת Border המפורסמת, יחד עם עוד כמה שינויים למכניקת המשחק. כעת, העדכון הבא עבור העונה החדשה נמצא כבר ממש מעבר לפינה. אם אתם רוצים לנסות אותו, העדכון החדש זמין כבר ב-Test Servers, אבל הנה סיכום של כל התוכן החדש בזמן שאתם מחכים להורדת העידכון.

Thunderbird

כפי שהכותרת פה כבר מספרת, הלוחמת הבאה תקרא Thunderbird ותהיה לוחמת בצד המתגונן. הלוחמת הינה בעלת מהירות גבוהה והגנה נמוכה כשסיפור הרקע שלה מגלה לנו את מוצאה האינדיאני. היכולת המיוחדת\גאדג'ט שלה נקרא Kona Station שמאפשר לה לפתוח 3 תחנות ריפוי בצורת רובוט אוטומטי, כאשר כל מגן ואף תוקף שעובר לידו מקבל תוספת HP לחיים שלו. התחנה נותנת עדיפות לשחקנים בצד המגן, והיא מסוגלת להרים מישהו פצוע (כולל תוקפים). חשוב לציין שלתחנות יש זמן השהייה בין ריפוי לריפוי. מי שמשחק עם Thunderbird צריך לחשוב טוב מאוד איפה הוא שם את התחנות שלו שמה התחנה לא תיפול לידי התוקפים והם יהנו מתוספת נכבדת של HP. 

ל-Thunderbird תהיה בחירה בין שני נשקים, אחד הוא רובה סער SPEAR .308, או שוטגאן SPAS-15. לצד אלה, היא תקבל גם אקדח מסוג Q-929 או אקדח אוטומטי BEARING 9, ותוכלו לבחור אם להכניס אותה לשדה הקרב עם C4 או Impact Grenade.

עדכונים כלליים

Favela עושה את דרכה חזרה למשחק יחד עם עדכון חדש לנראות שלה, אך לצערנו מדובר ב Casual Rework בלבד מה שעשוי לאכזב לא מעט שחקנים שמשחקים במוד התחרותי Ranked. נראה שהשינוי העיקרי במפה הוא סגירת הקירות החיצוניים של המבנה, מה שהיה ידוע כבעיה של ממש בעבור המגנים. המפה הורחבה בפנים המבנה עם שינויים למיקומי הפצצות השונים אך היא עדיין פריצה יחסית למפה שעברה Rework ונראית כמעט כמו מפה חדשה לחלוטין מבפנים אך מבחוץ נראית אותה ה-Favela הישנה והמוכרת.

העדכונים למכניקת המשחק העונה יכללו שינוי לאיך שהגאדג'ט של Finka עובד, כאשר הבוסט של ה-HP שהיא נותנת לקבוצה ישאר ולא יעלם אחרי 10 שניות. בנוסף, הגאדג'ט של Melusi,יפתח ברגע שיתקרבו אליו, הגאדג'ט של Smoke יגדיר יותר בקלות את טווח הפגיעה של הגז שלו, והגאדג'ט של Zero קיבל שינוי קל, וכעת כל פעם שאתם יורים עם ה-Argus Camera הירי יתחדש כל 15 שניות. לסיום, הוזכר במהלך החשיפה כי מכה שיתנו ל-Black Mirror של Mira, ל-Evil Eye של Maestro או מצלמה משוריינת, יסדוק אותן ולא יאפשר ראיה דרכן כלל. בנוסף, מפתחי המשחק הביאו פיתרון לבעיה נפוצה מאוד במשחק,התחבאות מאחורי גופות - עם השינוי הגופה תעלם אחרי כמה שניות ותוחלף באייקון של הדמות שמתה, מה שימנע משחקנים מלנצל את המצב לטובתם.

מה אתם חושבים על העונה החדשה של Rainobw Six Siege? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י