הרשמה

ה-Chapter הבא של Dead by Daylight יוסיף דמויות מהיקום של Resident Evil

ה-Chapter החדש נחשף והוא לא פחות ממדהים.

הנמסיס מגיע ל-Dead by Daylight

למי שלא מכיר, Dead by Daylight הוא משחק מולטיפלייר א-סימטרי שמביא רוצחים מקוריים ולא מעט מפורסמים היישר למחשב האישי/ הקונסולות שלנו. המטרה? לרצוח את השורדים שצריכים לברוח מהרוצח. נשמע כיף? גם אנחנו חושבים! כל Chapter שמגיע למשחק מביא איתו תוכן חדש, ואתם כנראה יכולים לתאר את ההפתעה שלנו כשנחשף לנו שה-Chapter החדש של המשחק יקרא "Resident Evil", והוא הולך להביא לנו דמויות מאוד מוכרות מסדרת המשחקים הפופלארית, לצד מפה חדשה.

The Nemesis

אחד מהנבלים המפורסמים ביותר בסדרת Resident Evil הוא ה-Nemesis שמוכר בעיקר מהמשחק Resident Evil 3. כמו שאר הרוצחים גם ה-Nemesis מגיע עם יכולת מיוחדת ושלושה Perks - היכולת המיוחדת שלו נקראת "T-Virus", בעזרתה הוא יכול לתקוף במכת זרוע את השורדים ולגרום להם להיות נגועים, וכל מכה מוצלחת מחזקת את כוח המוטציה שלו שהופך אותו לחזק יותר. השורדים יכולים לרפא את עצמם באמצאות חיסונים שמפוזרים ברחבי המפה אך כמות החיסונים מוגבל. ה-Nemesis מגיע עם תוספת ליכולת שלו, ולראשונה ב-Dead by Deadlight, ברחבי המפה יסתובבו זומבים הנשלטים ע"י AI אשר יתקפו כל שורד שיעבור בדרכם, הם יכולים להפוך את השורדים לנגועים או אם השורדים כבר נגועים, לפגוע בהם ישירות.

 שורדים חדשים ומפה חדשה

הפעם מגיעים אלינו 2 שורדים חדשים ומפורסמים למדי הראשונה היא Jill Valentine שמוכרת משחר הסדרה ו-Leon Kennedy שמוכר לנו מהכותר השני בסדרה. השניים מגיעים כל אחד עם שלושה Perks משלהם. ג'יל יכולה להצמיד פצצות על הגנרטורים שמפוזרים ברחבי המפה, כך שאם הרוצח רוצה לחבל בו, הפצצה תפגע בו ותעוור אותו. ליאון לעומת זאת, יוכל להשתמש ברימוני תאורה כדי לעוור את הרוצח ולספק רימונים נוספים לשאר חברי הצוות שלכם. בנוסף לכל זה מגיעה למשחק אחת מהמפות הנוסטלגיות ביותר של סדרת המשחקים - תחנת המשטרה של Raccoon City ,שלפי המפתחים  זהה כמעט אחד לאחד למקור. מדובר בשינוי מרענן לחלוטין, בעיקר אחרי הריימיק של Resident Evil 2 מ-2019, ואחד שהיה מתבקש מאוד. 

ה-Chapter החדש של Resident Evil צפוי להגיע ל-Dead by Daylight ב-15 ביוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י