הרשמה

הרחבת Odyssey ל-Elite Dangerous מקבל תאריך השקה סופי

ההרחבה החדשה Odyssey מקבלת תאריך השקה

מוכנים לצאת לטיול?

המשחק Elite Dangerous הוא סימולטור חלל מרובה משתתפים המכיל את גלקסיית שביל החלב על כל 400 מיליארד הכוכבים. יש חורים שחורים, כוכבי ניוטרון, ותחנות חלל ענקיות. ניתן לטוס במבחר של עשרות חלליות ולהשתתף במלחמות בין הפדרציה לאימפריה, ואפילו להילחם בחייזרים. המשחק יצא בסוף שנת 2014 לאחר פרויקט מימון המונים מוצלח, ובסוף שנת 2015 הוציאה המפתחת Frontier Development הרחבה ראשונה בתשלום בשם Horizons המאפשר לנחות על חלק מהפלנטות ולנסוע ברכב על הקרקע של הפלנטה. האפשרות לנסוע על הפלנטה ולטייל בין בסיסים ותחנות קרקעיות עם רכב או חללית ביעף נמוך הציתה את הדמיון של רבים ממעריצי המשחק והם דרשו Space Legs, היכולת לצאת מהחללית ולטייל ברגל. Frontier Developments נענתה ובחודש יוני 2020 הכריזה החברה על ההרחבה החדשה בתשלום בשם Oddyssey שתאפשר לצאת מהחללית ולחקור את היקום הענק ברגל.

ההרחבה החדשה Elite Dangerous Odyssey, תאפשר לטייסים (Commanders) לצאת ממושב הטייס ולחקור את היקום ברגל. ולא רק את הפלנטות אלא גם את הבסיסים והתחנות שעליהם. ההרחבה הקודמת Horizons אפשרה לנחות בפלנטות ללא אטמוספרה שהינן בעצם גושי סלע מעופפים. ההחרבה החדשה Odyssey תאפשר לחלליות לנחות גם בפלנטות עם אטמוספרה דקה ותפתח מגוון חדש של נופים ועולמות לחקור. מערכת המחקר של המשחק רושמת על פלנטות חדשות שמתגלות את שם השחקן שנחת וגילה אותם באמצעות החללית. כעת יהיה תיוג נוסף של Visited by למי שידרוך לראשונה על פלנטה, צעד גדול לאנושות. יחד עם השינוי הזה Frontier Development ביצעו מתיחה פנים גרפית של כל הגלקסיה ובנו פלנטות שלמות מחדש. סביבות חדשות יחד עם צמחיה חדשה אשר אמורים לשנות את המשחק מקצה לקצה.

תוספת משמעותית שתכנס היא היישובים שבהם חיים בני אדם. ביישובים כאלה ניתן יהיה לפגוש דמויות NPC ולבצע משימות עבור ארגונים שקיימים באותם היישובים. היישובים יהיו על סולם בן תשעה שלבים של התפתחות והשחקן יוכל להחליט האם לסייע להם לגדול או להרוס להם בהתאם לגילדות והארגונים שירצה לשרת. יהיה אפשר לעשות התקפות על יישובים, אפילו מהאוויר, אך כדאי לפני זה לנטרל את טילי ההגנה שלהם באמצעות חדירה מהקרקע. חוץ מיישובים יהיה ניתן למצוא ספינות שהתרסקו, בסיסי חייזרים ואתרים עתיקים של ה-Guardians ציביליזציה עתיקה שנעלמה מן העולם אך השאירה אחריה טכנולוגיות מיוחדות.

ההרחבה מוסיפה גם תוכן של משחקי ירי מגוף ראשון וזה כולל כלי נשק, ציוד ושריונות וכלים ידניים לתפעול. חליפות מיוחדות יכילו ציוד ייעודי שניתן לשדרג ולהחליף. אנחנו נראה רובי סער, משגרי טילים ורימונים מסוגים שונים. האפשרות לפעול ברגל ומרכבים מאפשרת שיתופי פעולה בין חיילים לרכבים ולחלליות ואפשר יהיה לעשות מתקפות משולבות של חלליות רכבים וכוחות חי"ר. אנחנו עדיין לא יודעים האם יהיו קרבות ירי מגוף ראשון מול ה-Thargoids, אותם חייזרים דמויי חרק המאיימים על המין אנושי. כיום ניתן להילחם בחלליות שלהם, אך לא ברור האם יהיה ניתן לפגוש אותם פנים אל מול פנים חרקיים.

ההחרבה החדשה Elite Dangerous Odyssey תצא ממש בקרוב, ב-19.5 והיא כרגע נמצאת בשלבי האלפא שלה. בעוד פחות מחודש נוכל לראות כיצד המערכת כולה עובדת והאם החלום של Combined Arms בחלל יצליח לרקום עור וגידים. ניתן לרכוש את ההרחבה מ-Steam או מ-Epic Games Store. משחק הבסיס נמצא למכירה במחירים אטרקטיביים והוא אף חולק חינם בחנות של Epic Games בעבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י