הרשמה

כנראה שלא נראה את Gears 6 בתערוכת E3 השנה

למרות הציפייה, לא כל כך מפתיע אחרי שהמשחק הקודם יצא בסוף 2019

תערכות E3 חוזרת והשמועות לא מאחרות לבוא

למרות שדיווחנו לכם בעבר על סכנת הביטול לשמחתנו הרבה, תערוכת E3 חוזרת אלינו במתכונת מקוונת מלאה אחרי הפסקה של שנה. אחת החברות הגדולות שכבר הודיעו על השתתפותם בתערוכת הגיימינג הגדולה בעולם היא Microsoft שתחזור לקיים את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה. מסיבה שהשנה כנראה תהיה מסקרנת במיוחד אחרי ש-Bethseda צורפה אל הסטודיואים של החברה כשחקנית חיזוק משמעותית. למרות זאת, בעקבות תחזית של מקור אמין בתעשייה נראה שיש לפחות משחק מצופה אחד שכבר ידוע שלא נראה השנה והוא 6 Gears.

Jeff Grub הוא אישיות די מעורבת בתעשיית הגיימינג ומאחוריו שורה ארוכה של נובלות שקשורות לכמה מהפרנצ'ייזים הגדולים בתעשייה, בין היתר Warcraft ו-Starcraft. כשנשאל בתוכנית הרשת שלו מה הסבירות שנראה את Gears 6 ב-E3 השנה, השיב Jeff די בנחרצות של-Microsoft יש פשוט יותר מידי דברים להראות ושלא נראה את המשחק שאמור לחתום את הטרילוגיה הנוכחית בסדרת Gears of War מתישהו השנה. כמובן שלא מדובר באישור רשמי אלא בשמועה בלבד אבל יש היגיון מאחורי הדברים, Gears 5 הגיע אלינו לפני פחות משנתיים ולא סביר שנקבל הכרזה על המשחק הבא כל כך מהר. ייתכן שנצטרך לחכות ל-E3 של שנה הבאה בשביל ההכרזה הרשמית על המשחק החדש.

אחרי הרבה שנים של תערוכות די צוננות, השנה הפוטנציאל עבור התערוכה של Microsoft גבוה מאוד. ניתן להניח שנקבל פרטים ראשונים על כותרים רבים ש-Microsoft כבר הכריזה עליהם כמו המשחקים החדשים של Fable ו-Perfect Dark וזה כמובן בלי להזכיר את Halo Infinite. נראה שמי שכבר רכש לעצמו Xbox Series X|S יכול להתחיל לפתח ציפיות. האם אתם מצפים כמונו לחזרתה של E3? מאוכזבים ש-Gears 6 לא יהיה חלק מהאירוע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י