הרשמה

מפתחי Dying Light 2 חושפים את הגדרות הגרפיקה החדשות במשחק

צוות המפתחים מודיע על מצבי "איכות" ו"ביצועים" על הקונסולות החדשות

"קרני האור האלה ממש מחמיאות למוח החשוף שלך, שתדעי"

ברוכים הבאים לשיא עונת מעבר הקונסולות, או כפי שאני אוהב לקרוא לה:עונת ה-"בואו נשחרר משחקים ל-2 דורות של קונסולות ונוציא לבעלי הדור הישן את העיניים עם גרפיקה וביצועים משופרים". שם קליט, לא?

בתחילת העונה היו לנו שמות כמו Assasin's Creed Valhalla, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, FIFA 2021 , רובם ככולם מפגינים ביצועים משופרים על הקונסולות החדשות במדדי הגרפיקה, קצב הפריימים וזמני הטעינה כאחד. בפרק הנוכחי יצטרף שם נוסף למועדון הבין דורי הזה והוא, כפי שנרמז בעדינות בכותרת, Dying Light 2. בריאיון שנעשה עם צוות הפיתוח לאחרונה, נחשף כי המשחק יאפשר בחירה בין מצב ביצועים (60+ פריימים לשנייה), מצב איכות גרפית (כולל Ray Tracing) ורזולוציית 4K. הצוות הדגיש שהוא מנסה לנצל ככל האפשר את המשאבים שעומדים לרשותו על הדור החדש, אך מבהיר שעלול לקחת קצת זמן עד שמפתחים ילמדו לנצל את החומרה באופן מלא.

עוד ב-Vgames:

פרט מעניין נוסף ששווה לציין הוא שלהערכתו של הצוות, גודל העיר ב-Dying Light 2 הוא גדול פי ארבעה מגודל העיר במשחק המקורי, וניתן לעבור בין חלקי העיר השונים ללא זמני טעינה כלל, לפחות על הקונסולות החדשות. זמני טעינה קצרים יותר וקצב פריימים גבוה הם פיצ'רים משמעותיים עבור משחק שמתגאה במערכת תנועה במרחב מבוססת פארקור, ובאקשן מהיר וחסר מעצורים. האם המשחק יצליח לספק את הסחורה במידה משביעת רצון ויציבה גם על הקונסולות הוותיקות? את זה כנראה תאלצו לשפוט בעצמכם.

האם Dying Light 2 יהיה המשחק שיגרום לכם לרוץ לקנות קונסולה חדשה? מעדיפים להתגלגל מגגות בקצב פריימים משוגע או אולי דווקא לצפות בזריחה מרהיבה אחרי לילה גדוש בזומבים רצחניים? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י