הרשמה

טכנולוגיות DLSS 2.0 ו-Reflex של Nvidia מגיעות לעוד משחקים

קטלוג המשחקים התומכים של החברה גדל

תכינו את הנשקים

חברת Nvidia היא כבר מזמן לא רק חברת חומרה כשבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר יותר טכנולוגיות ותוכנות מצידה שמיועדות לשוק הגיימרים. אם בעבר גולת הכותרת של Nvidia הייתה טכנולוגיית G-Sync, מקומה הוחלף על ידי Ansel שעשתה רעש רב לפני מספr שנים וכעת הכוכבות העולות של חברת השבבים הן טכנולוגיית DLSS 2.0 ו-Reflex שנתמכות על ידי כרטיסי מסך מסדרות RTX של השנים האחרונות. טכנולוגיות אלו אמנם הושקו כבר לפני מספר חודשים אך בדומה לטכנולוגיית Ray Tracing (שגם אותה Nvidia דוחפת חזק בחודשים האחרונים) עדיין לא כל המשחקים מאמצים אותן כש-Nvidia עובדת קשה מאוד וחוברת כל הזמן לעוד מפתחות על מנת להגדיל את הקטלוג המשחקים.

בעידכון שיצא אתמול לדרייבר של כרטיסי החברה הגיעו מספר רב של שיפורים אך הגדולים ביותר מבינהם אלו ההוספות של תמיכה ב-Reflex ו-DLSS 2.0 במשחק Rainbow Six: Siege וב-Outriders שמושק מחר כבר עם תמיכה בטכנולוגיות אלו. למי שאינו מכיר נספר ש-DLSS 2.0 היא טכנולוגיה אשר משתמשת ב-AI ובליבות ה-Tensor שבכרטיסים על מנת לרנדר בצורה יעילה מאוד כמה שיותר פיקסלים בתמונה כדי לספק לצופה איכות תמונה נהדרת "בעלות" ביצועים נמוכה מאוד. טכנולוגיית Reflex היא טכנולוגיה שיודעת לחלק בצורה חכמה ויעילה את עומס העבודה על פני המעבד, כרטיס המסך והמסך עצמו על מנת לקצר את זמני הפקת הפריימים בעד כ-30% במקרה זה, טכנולוגיה זאת עוזרת באה לידי ביטוי במיוחד במשחקים תחרותיים שכל פריים בהם חשוב כמו Siege.

בנוסף לאלו גם Dirt 5 מקבל מעט אהבה בעידכון החדש שמוסיף לו תמיכה ב-Ray Tracing כשכל כרטיסי המסך מסדרת RTX 3000 מקבלים תמיכה בטכנולוגיית Resizable BAR החדשה שתשפר את הביצועים במשחקים התומכים בה.


כאמור, העידכון יצא כבר אתמול וזמין להורדה עבור כרטיסים תומכים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י