הרשמה

מנכ"ל Niantic רומז על משקפי AR בפיתוח החברה

האם Niantic נכנסת גם היא לשוק המציאות רבודה?

האם ייתכן שבקרוב עולם הפוקימונים יעזוב את מסך הטלפון ויגיע לעולם האמיתי?

חברת Niantic שהחלה את דרכה בשנת 2011 כחברת סטראטאפ תחת חסותה של גוגל, יצאה לעצמאות בשנת 2015, ובזכות השקעות כלכליות מכובדות מצד נינטנדו, חברת הפוקימונים וגוגל הפכה להצלחה מסחררת בשנת 2016 כאשר הצליחה לגרום למיליונים מסביב לעולם לרדוף אחר פוקימונים. במהלך שנות פעילותה דאגה החברה לשתף פעולה עם מותגי על כמו עולם הקסמים של הארי פוטר או משחק הקופסא קטאן, ולשלב במשחקיה אלמנטים הנשענים על תחום המציאות הרבודה (AR). מערכת היחסים של החברה עם טכנולוגית המציאות הרבודה היא ארוכת שנים, כאשר עוד בשנת 2017 מציין מנכ"ל Niantic, ג'ון האנק (John Hanke) כי קיים פוטנציאל עצום בתחום המציאות הרבודה וכי-AR על הטלפונים הניידים שלנו הוא התחלה טובה, אך היעד האולטימטיבי יהיה מציאות רבודה על משקפיים.

אם כך אין זה מפתיע כי ארבע שנים לאחר מכן מצייץ המנכ"ל תמונה המציגה את מה שנראה כמו משקפי מציאות רבודה הכוללות עדשות ורמקול קטן.

הציוץ המדובר מגיע לאחר הודעה על שיתוף פעולה בין Niantic לבין יצרנית השבבים הענקית Qualcomm בשנת 2019 לטובת יצירת משקפי מציאות רבודה, ורכישת חברת הסטארטאפ 6D.ai המתמחה במיפוי תלת ממדי בשנה שעברה. נראה כי Niantic דוחפת בכל הכוח לעבר שימוש בחומרה ייעודית למציאות רבודה, בין אם בפיתוח שבחלקו עצמאי, או בהסתמכות על חברות גדולות אחרות כמו מיקרוסופט לדוגמא אשר הציגה בתחילת החודש כיצד יוכל להיראות Pokemon Go בעתיד על גבי משקפי ה-HoloLens שלה:

מלבד פרויקט משקפי המציאות הרבודה אשר נראה קרוב מתמיד, שיתוף פעולה נוסף בין Niantic לנינטנדו אמור להניב לנו בקרוב מאוד משחק חדש המבוסס על העולם של Pikmin.

כפי שעולם המציאות המדומה הופך ליותר ויותר זמין לקהל הרחב, ייתכן כי בקרוב גם המציאות הרבודה תחל תהליך דומה עם כניסתה של Niantic לשוק החומרה. אם וכאשר זה יקרה אולי נוכל לחוות סוף סוף את מה שגוגל הבטיחה עם פרויקט Google Glass המנוח. מה דעתכם על משקפי AR תחת המותג של Niantic, והאם הגיע זמנה של המציאות הרבודה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י