הרשמה

רשמי: Dungeons & Dragons: Dark Alliance נחשף, הזמנות מוקדמות נפתחו

מבוכים ודרקונים מגיע לסצינת משחקי ה-AAA

ההזמנות המוקדמות בעיצומן

אתמול קיבלנו חשיפה רשמית על משחק חדש ביקום של מבוכים ודרקונים - Dungeons & Dragons: Dark Alliance. משחק התפקידים מלא האקשן הזה מגיע ממפתחת חדשה יחסית בשם Tuque Games, ומדובר על משחק המבוסס על מערכת החוקים של המשחק השולחני מבוכים ודרקונים מהדורה חמש (D&D 5E). הוא יופץ על ידי Wizards of the Coast, היוצרים של סדרת המשחקים ושל משחק הקלפים Magic: The Gathering.

המשחק הוא משחק תפקידים עתיר אקשן ומיועד לעד ארבעה משתתפים בשיתוף פעולה ומתרחש בעולם הדמיוני של ממלכות נשכחות עליו מתבסס משחק התפקידים של מבוכים ודרקונים. העיר Icewind Dale, הזכורה לנו גם מהמשחק משנת 2002, מותקפת על ידי נחילים של מפלצות, ביניהם ענקים, דרקונים ואפילו בוהה (Beholder, ראש מרחף עם 10 עיניים, סיפור ארוך, בהזדמנות). הממונים על הגנת העיר הם ארבעת גיבורי הספרים של ר.א. סלבטור (R.A. Salvatore) כאשר המפורסם מכולם הוא Drizzt האלף האפל שהפעם קיבל תפקיד של מתנקש, ולצידו נראה גם את Bruenor הגמד הלוחם, Wulfgar הברברי, ו-Catti-Brie הסיירת.

כל דמות מקבלת סט של מתקפות וכוחות מיוחדים עם Cool Down שישמשו למטרות נזק, הגנה וריפוי כראוי לכל משחק תפקידים. המשחק מאמץ גם כמה מכניקות Souls כמו מנוחה קצרה שמחדשת חלק מהכוחות אך גורמת לכל היצורים שמתו להופיע מחדש. זהו המשחק השני שיוצא עבור מהדורה חמש של מבוכים ודרקונים לאחר שהקודם, Baldur's Gate 3, יצא לפני כמה חודשים על ידי Larian Studios. בניגוד ל-Baldur's Gate 3, ל-Dark Alliance אין עניין להישען על החוקים של מבוכים ודרקונים 5 באופן מדויק והם יותר שואבים השראה ממנו. מהדורה חמש של מבוכים ודרקונים היא אחת המהדורות המוצלחות בסדרה אשר זכתה להצלחה רבה במיוחד במהלך שנת 2020. סדרה זו הייתה מנוע הצמיחה העיקרי של חברת האם Hasbro ובעצם שימשה כשורת הרווח היחידה שלה בשנת 2020. מאז ומתמיד רצו Wizards of the Coast להרחיב את העולם של מבוכים ודרקונים 5 אל מעבר למשחקי השולחן, ולדעתנו Dark Alliance יהיה הזדמנות מושלמת לניסיון מהסוג הזה. המשחק הזה, לצד Baldur's Gate 3, מצטרף לכוונות שלהם לעשות גם סרט על מבוכים ודרקונים שאמור לצאת בשנת 2022.

A verbeeg, splattered with war paint, stands behind two goblins ready for battle.

Dark Alliance צפוי לצאת ב-22.06 לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב האישי, וזוהי בעצם הפעם הראשונה שאנחנו רואים חלק מהמשחק מאז שהוכרז בדצמבר 2019. ניתן לרכוש את המשחק ברכישה מוקדמת דרך Steam. מה אתם חושבים על ההכרזה? האם אתם חושבים שתשחקו ב-Dark Alliance? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י