הרשמה

סטודיו חדש של Sony מוקם על ידי יוצרת Assassin's Creed

יוצרת Assassin's Creed מוצאת בית חדש בתמיכת Sony

בוקר חדש לבית חדש

חודש וחצי לאחר ההודעה כי גוגל סוגרת את הסטודיואים שברשותה וביניהם הסטודיו -SG&E (שנתיים בלבד לאחר שהוקם), היום אנו מתבשרים בחדשות טובות מכיוונה של מי שעמדה בראשו עד לא מזמן. ג'ייד ריימונד (Jade Raymond), יוצרת משחקים קנדית המוכרת בין היתר ביצירת סדרות Assassin's Creed ו-Watch Dogs הפופולאריות של Ubisoft, מכריזה היום על הקמתו של אולפן חדש בתמיכתה של Sony הזוכה לשם 'Haven Studios' אשר ימוקם במונטריאול. ריימונד הספיקה לעבוד תחת EA, Ubisoft וגם Konami לאורך קריירה ארוכה ומגוונת של כ-20 שנה והגיעה ללא מעט הישגים - החל מתחילת דרכה כמתכנתת ועד לכניסתה לרשימת 500 אנשי העסקים המשפיעים והמובילים בעולם של וורייטי (Variety) בשנת 2018.

נכון לעכשיו לא נודע לנו על גורמים נוספים שיצטרפו אל ריימונד במסעה החדש אך בהכרזתה ב-Playstation Blog היא מציינת כי רבים מן המפתחים המוכשרים שעבדה עימם לאורך השנים מגיעים על מנת ליצור את הדבר שהכי תשוקתי עבורם (משחקים כמובן). מכאן נובע גם השם היחודי לו זוכה הסטודיו, Haven כאמור משמעותו מקלט, ומטרת הסטודיו לפי דבריה של ריימונד הוא להוות משטח נחיתה מרופד למפתחים הכישרונים שנזרקו מ-Stadia לאחר סגירתו של SG&E.

כעת מדובר רק בהכרזה על הקמתו של הסטודיו וללא כל צפי למשחק חדש בפיתוח. ניתן להעריך כי מאחר והמשחק האחרון שיצא תחת ריימונד היה Star Wars: Battlefront 2 אי שם בשנת 2017 (כשעוד עבדה אצל EA), היא תהיה להוטה לעבוד על משחק חדש ולהשכיח את התקופה הקשה שעברה עליה בעת שהותה בגוגל. סוני אמנם זוכה היום בסטודיו חדש עבורה, אך הזוכים הגדולים הם ללא ספק ריימונד וחבריה שפוטרו בין רגע בפברואר האחרון וכעת מוצאים לעצמם בית חדש.

מה דעתכם על הקמת האולפן החדש של ריימונד, והאם לדעתכם נשמע על פרויקטים חדשים מצידה בקרוב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י