הרשמה

סטודיו Panic Button ישמחו להביא את Valheim ל-Switch

האם הקריאה הזאת תביא את המשחק לקונסולות?

ענקית הפורטים מאמריקה, תשמח להביא את המשחק הפופולרי Valheim לקונסולה של נינטנדו!

Valheim, האם הצלחתם להיכנס לאינטרנט בחודש האחרון מבלי להיתקל בחדשות בנוגע למשחק? משחק ההשרדות השוודי שיצא ממש בתחילת החודש הקודם זוכה בימים אלו לפופולריות רבה במיוחד, ברגע כתיבת מילים אלו, המשחק נמצא במקום השלישי ב-Steam Charts עם רבע מיליון שחקנים פעילים, שיא השחקנים של המשחק עומד כעת על כחצי מיליון. המשחק כמובן תפס לא מעט כותרות ושאלה אחת החלה לעלות: "מתי או האם המשחק עתיד להגיע לקונסולות?" יכול להיות שעדיין מוקדם לקבוע, אבל זה לא אומר שאין חברות שלא מעוניינות להביא את המשחק לקונסולות השונות, ביניהן נמצאית גם ענקית הפורטים Panic Button!

Panic Button, הסטודיו שאחראי על לא מעט פורטים בשנים האחרונות לקונסולת ה-Nintendo Switch של משחקים כמו Warframe, Doom Eternal, Wolfenstein II, Rocket League ובימים האחרונים גם של Apex Legends, הביע רצון להביא את Valheim ל-Nintendo Switch. כאשר נשאל על ידי NintendoLife בריאיון איזה משחק ירצו להביא ל-Switch עכשיו, דן הרנברג (Dan Hernberg), מנהל יצור ב-Panic Button, השיב: "אני לא יודע אם זאת ה-"כל משחק שרק ארצה", אבל עכשיו, Valheim הוא משחק שאני משחק בו הרבה יותר מדי ואני אשמח להביא אותו ל-Nintendo Switch". בנוסף לתשובה הזאת, אנדי בוגס (Andy Boggs), מנהל טכני ב-Panic Button הביע רצון להביא את Bloodborne לקונסולה וצ'אד גרנייר (Chad Grenier), הבמאי של Apex Legends, אמר כי ישמח לראות את Dyson Sphere Program על הקונסולה!

השאלה עצמה אומנם הופיעה בריאיון, אבל היות ומדובר בענקית הפורטים ל-Nintendo Switch בשנים האחרונות, לא היינו בוחרים במפתחת אחרת להביא את המשחק לקונסולה האהובה של Nintendo. אנחנו נזכיר שהמשחק יצא ל-Early Access ב-2 לפברואר האחרון. האם אתם משחקים כעת ב-Valheim? הייתם רוצים לראות את המשחק מגיע לקונסולות נוספות חוץ מהמחשב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י