הרשמה

צפו בטריילר הראשון לסרט המבוסס על סדרת משחקי Dynasty Warriors

הסרט הסיני מראה סימני חיים עם טריילר חדש

לצערנו, עדיין לא ידוע אם הסרט ישוחרר במדינות המערב

אי שם בעבר הרחוק, שנת 2016, קיבלנו הכרזה על סרט לייב-אקשן המבוסס על Dynasty Warriors, סדרת משחקי ה-Hack-and-Slash ארוכת השנים. מאז ההכרזה הראשונית, הדבר היחיד שקיבלנו עבור הסרט הוא טריילר שחשף את השחקנים שיככבו בו, אך כעת, כחודש לפני יציאתו לאקרנים, אנחנו מקבלים טריילר באורך מלא שמראה לנו בדיוק עד כמה הסרט יהיה נאמן לסדרת המשחקים.

הטריילר מציג את כוכבי הסרט בתלבושות מלאות והרבה אקשן בעודם מניפים את הנשקים שלהם ומשגרים עשרות חיילים רגילים באוויר בקלות. גואן יו (Guan Yu) מופיע בשלב מסוים ומכסה את כולו בלהבות בעוד שהגנרל המאיים לו בו (Lu Bu) מציג שליטה בחשמל בעזרת הנשק שלו. ניתן לראות שהאסתטיקה של הסרט בהחלט מנסה להישאר כמה שיותר נאמנה ל-Dynasty Warriors, אפילו אם ה-CGI קצת לוקה בחסר. הסרט מופק תחת הסטודיו China 3D Digital Entertainment Limited, ומבויים ע"י רוי הין יונג צ'או (Roy Hin Yeung Chow), הידוע בעיקר בזכות סרטו Nightfall שעזר לו לגרוף את פרס "הבמאי הטוב ביותר" בטקס פרסי הסרטים בהונג קונג לשנת 2013.

Dynasty Warriors צפוי לצאת לאקרנים בהונג קונג ב-29 באפריל, עם הגעת הסרט לשאר מדינות אסיה ביום שאחרי. נכון לעכשיו, לא ידוע לנו אם לסרט מתוכננת השקה כלשהי במדינות המערב. עד אז נתנחם בידיעה שסרט הלייב-אקשן של Mortal Kombat יוצא כשבועיים לפני, ב-16 באפריל, בכל העולם.

מה אתם חושבים על הסרט? יעניין אתכם לצפות בו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י