הרשמה

רשמי: Zack Snyder's Justice League ישודר בישראל ב-19 במרץ

בשורות משמחות למעריצי DC כחול-לבן

האם גרסאת הבמאי תציל את הסרט שהיה זכור לכולנו ככישלון?

זוכרים את Justice League? הסרט השאפתני של היקום הקולנועי של DC ששוחרר לאקרנים ב-2017 לא התקבל באהדה לה הוא ציפה, זאת בעקבות העברת הפיקוח על תהליך הפוסט-פרודקשן של הסרט מידיו של זאק סניידר (Zack Snyder) הבמאי לג'וס ווידון (Joss Whedon) מה שגרם להרבה סצינות להיחתך, לקווי עלילה פוטנציאלים להימחק ובכללי - לסרט להיות לא טוב. בעקבות כל התגובות השליליות (גם אצלנו) והרעש התקשורתי סביב מה שנהייה מוכר בתור ה-Snyder Cut, הוחלט להפוך את הדבר למציאות, וסניידר קיבל שליטה מלאה על פיתוח של גרסאת במאי שתשקף את החזון אותו לא הצליח להעביר בסרט המקורי.

מאז קיבלנו כמה טריילרים שהתקבלו באהדה רבה, והציגו הופעות שמעריצים רבים קיוו לראות כמו החליפה השחורה של סופרמן או הג'וקר של ג'ארד לטו (Jared Leto) באינטרקציה עם הבאטמן של בן אפלק (Ben Affleck) אליו נחשפנו בסרט Suicide Squad. לסרט יש גם תאריך יציאה - ה-18 במרץ, והוא צפוי לצאת להקרנה עולמית בשירות הסטרימינג HBO Max. הבעיה? שירות זה אינו זמין בארצנו הקטנה, מה שעלול להוביל אנשים למצב של צפייה פיראטית למקרה וירצו ליהנות מגרסאת הבמאי המצופה.

עוד ב-Vgames:

בדיקה מהירה באתר הרשמי של הסרט הובילה אותנו לטבלה המציגה את הזמנים בהם הסרט ישוחרר בארצות ברחבי העולם, והפלטפורמות הזמינות לצפייה בסרט בכל מדינה. הטבלה התעדכנה לאחרונה והוסיפה מידע עבור מדינות נוספות, אחת מהן היא ישראל, ולפי המידע הנ"ל, הסרט יהיה זמין לצפייה בפלטפורמות של Apple TV, iTunes Movies, Hot, Yes ו-Partner. אלו חדשות נהדרות עבור קהל המעריצים שכעת יש לו אלטרנטיבה לצפייה בסרט שבנסיבות אחרות, היה זמין רק בשירות שכלל לא זמין בארץ.

היינו שמחים לראות חברות נוספות באות לקראת מדינות ללא גישה לשירותי הסטרימינג שלהן ומאפשרות צפייה בתכנים שלהן דרך פלטפורמות מקומיות. מה אתם חושבים על ההכרזה? האם תצפו בגרסאת הבמאי של ליגת הצדק? אנחנו רק נזכיר, הסרט יהיה באורך של 4 שעות, האם אתם מוכנים להתחייבות מהסוג הזה?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י