הרשמה

שמועה: מודל ה-Switch החדש יוכרז השנה, ישדר ב-4K ויכיל מסך OLED 720p

בכל יום שעובר, ה-Super Nintendo Switch נשמע יותר ויותר מפתה

לפי הדיווח סמסונג הולכת לייצר את המסכים בתקופת הקיץ הקרובה

האתר Bloomberg לא עוצר: בדיווח חדש באתר נמסר כי נינטנדו תכריז עוד השנה על מודל חדש לקונסולת ה-Nintendo Switch שהולך להיות סוף סוף ה-Super Nintendo Switch או Switch Pro שכולם ייחלו לו. עוד נמסר בדיווח כי למודל החדש של הקונסולה של נינטנדו יהיה מסך OLED בגודל של 7 אינץ׳ של חברת סמסונג, ברזולוציה של 720p (אני מקווה שהחברה דואגת לצפיפות פיקסלים טובה עם המסך הגדול יותר). בנוסף, בהתחשב בעובדה שהקונסולה כנראה תהייה פחות או יותר באותו הגודל, אפשר לצפות לשוליים צרים יותר במודל החדש (גודל המסך של ה-Switch כרגע הוא 6.2 אינץ׳). הטכנולוגיה של תצוגת המסך אמורה גם לשפר את אורך חיי הסוללה של ה-Switch.

עוד ב-Vgames:

מבחינת המצב הנייח, ה-Switch החדש יוכל לשדר ולרנדר משחקים ותצוגה ב-4K, ובכך יתאים את עצמו לטלוויזיות החדשות ויגיע לרמה של קונסולות כמו ה-PS4 Pro, ה-Xbox One S ו-X וכמובן, קונסולות הדור הבא שיכולות לשדר ב-4K. הדיווח מוסיף כי סמסונג מתכוונת להתחיל לייצר את המסכים המיוחדים לקונסולה באזור יוני, ולשלוח אותם לנינטנדו לצורך הרכבה באזור יולי, כך שנינטנדו ככל הנראה תכוון לתקופת החגים הקרובה כדי לשחרר את הקונסולה החדשה (אולי יחד עם Breath of the Wild 2...?).

אם הדיווח הזה אכן נכון, מדובר באירוע שיכול להדאיג טיפה את מיקרוסופט וסוני, שכן אם ה-Nintendo Switch אכן יקבל מודל חזק יותר שיאפשר הרצה של משחקים ברזולוציה גבוהה במצב נייח וביצועים טובים, יתרון ההיברידיות של נינטנדו יקבל כאן בוסט רציני.

מה אתם חושבים על הדיווח הזה? האם נינטנדו הולכת לפתוח את חגיגות יום ההולדת הרביעי של ה-Switch עם לא אחר מאשר ה-Super Nintendo Switch? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י