הרשמה

חברת Sony רשמה פטנט שיהפוך בננות ותפוזים לשלטים

כן כן, קראתם נכון.

לא היינו בטוחים אם לשים את האייטם הזה תחת חדשות או תחת ״הזיות רשת״.

תקשיבו, אני נשבעת שאני לא ממציאה את זה ואני לא עובדת עליכם. כן, ברור לי כמה מגוחך זה נשמע. אבל בואו נודה באמת, אנחנו בשנת 2021, האם דברים באמת יכולים להפוך ליותר מוזרים ממה שהם עכשיו? כנראה שלא, וברור לכולנו כבר שהמציאות מתנגנת כרגע על Shuffle.

אז ככה: חברת Sony הגישה פטנט לטכנולוגיה שתאפשר לה להפוך אובייקטים שאפשר להחזיק (ושאינם זוהרים) לשלטים. בקרי שליטה. Controllers. תקראו לזה איך שתרצו, אני רוצה לקרוא לזה מישהו-בסוני-התחרפן, אבל אין צורך להיתפס לקטנות. האובייקטים שתרצו להפוך לשלטים יעברו סריקה ע"י מצלמה, שתעקוב אחריהם על בסיס פיקסלים וצבעים, והמשחקים עצמם יוכלו לעבור אימון, מה שזה לא אומר, כדי לזהות את האובייקטים החדשים כשלטים או אפילו להגיד לשחקנים אילו אובייקטים בבית יכולים להפוך לשלטים.

עוד ב-Vgames:

כדי להציג את הפטנט נעשה שימוש בבננה ובתפוז כדוגמה. הוסבר כי המערכת תעקוב אחר התזוזות של האובייקט, כדי שהמערכת תוכל לזהות אם נוכל להשתמש בו כדי להזיז את מצלמת המשחק, להאיץ או לבלום. אתם מוכנים לשחק Gran Turismo עם בננה במקום שלט? הפטנט המוגש כלל גם שימוש בשני אובייקטים בו זמנית, כך שתוכלו... להחזיק אפילו שתי בננות. אם תוציאו את הבננה מקליטת המצלמה, המשחק יעבור ל-Pause אוטומטית, כמו שקורה כשהשלט הרגיל שלכם מאבד קשר עם הקונסולה מסיבה מסוימת. הפטנט אף הולך רחוק יותר ומציע שנוכל לראות את הכפתורים עצמם על האובייקט בו נשתמש, כנראה בשילוב טכנולוגיית מציאות רבודה. הנה לכם תמונה שממחישה את זה:

בקיצור, למרות שמדובר בפטנט מגוחך לחלוטין על גבול הגאוני, עדיין אין לדעת אם סוני באמת יפתחו את הרעיון הזה למוצר של ממש. אחד הדברים שנראה שהם כן הולכים לפתח הוא שלט חדש ל-PSVR, שיכלול הרבה דברים טובים כמו Haptic Feedback, סנסורים לאצבעות ופאנל LED במקום הנורה הקטנה הזוהרת בשלט ה-VR הרגיל.

מה אתם אומרים? סוני הולכים לזרום עם הרעיון או שהם סתם מנסים לעשות כותרות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י