הרשמה

דמו למשחק Outriders יהיה זמין ביום חמישי

המשחק המלא ישוחרר בתחילת אפריל

אחרי תקופת פתוחה ארוכה במיוחד, המשחק קרוב מאי פעם, יחד עם דמו שיגיע בקרוב

People Can Fly, המפתחת הפולנית שידועה בעיקר בזכות העבודה שלה על משחקים כמו Gears of War ו-Bulletstorm, עומדת להוציא את הדמו למשחק הבא שלה, Outriders, ביום חמישי הקרוב (בשעה 19:00 שעון ישראל), שיופץ על ידי Square Enix. המשחק שנמצא בפיתוח כבר מ-2015 והביא להרחבה של הסטודיו מ-40 מפתחים ל-200, עתיד לצאת כבר השנה אחרי דחיה מ-2020 (בעקבות מגפת הקורונה), תאריך השחרור כרגע הוא ה-1 באפריל, 2021.

על פי המפתחת, בדמו יהיה אפשר לשחק ב-Prologue והפרק הפותח של המשחק, המפתחת כותבת כך: "הדבר אומר שהציוד והאויבים שתפגשו לאורך הדמו יהיו הצורות המוקדמות שלהם, ככל שתתקדמו בסיפור, כך האויבים והציוד יהפכו להזויים, אקזוטיים ויותר רבי עוצמה." בנוסף לכל מה שנאמר קודם, המפתחת מעוניינת להדגיש כי מדובר בדמו ולא בגירסאת בטא, הדמו יתמוך ב-Crossplay על כל הפלטפורמות (למעט Google Stadia שבה הדמו לא יהיה זמין) בנוסף, הדמו ישאר זמין גם אחרי שהמשחק ישוחרר. הרמה המקסימלית בדמו תהיה מוגבלת ל-7, מה שמספיק על מנת ללמוד 4 יכולות עבור כל Class, בנוסף, מערכת ה-"World Tier" שקובעת את רמת הקושי של המשחק תגיע למקסימום של '5th Tier' (רמה חמישית). "הדמו יקח אתכם עד לקרב מול Gauss, האויב הראשון שיהיה מסוכן יותר מכם. חלק מהמשימות הצדדיות נפתחות לאחר שמנצחים אותו, כך שתוכלו לחזור לאחר מכן אחורה ולחקור את העולם הלאה."

כמו שנכתב בפסקה הראשונה, הדמו יהיה זמין ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00, מחכים לראות מה למשחק יש להציע? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י