הרשמה

כל ההכרזות מטקס הפתיחה של BlizzConline 2021!

כל ההכרזות וכל הטריילרים מהאירוע השנתי של החברה האמריקאית!

שובם של Diablo II ו-Burning Crusade הם רק חלק מההכרזות שראינו בטקס הפתיחה של האירוע השנתי של Blizzard

אני בטוח שחברת Blizzard תכננה שאירוע ה-BlizzCon השנתי שלה יהיה ענק וחגיגי במיוחד, בייחוד בהתחשב בעובדה שמדובר בחגיגות ה-30 לחברה האמריקאית. אך לקורונה תוכניות משלה, ואת האירוע השנתי והחגיגי שלה Blizzard הייתה צריכה לקיים במתכונת אונליין. אבל זה לא אומר שהם שמרו את כל ההכרזות העסיסיות שלהם לשנה הבאה, והאירוע השנתי היה מלא ועמוס בכל טוב. בואו לקרוא מה הוכרז בטקס הפתיחה של BlizzConline 2021!

Blizzard Arcade Collection

מתגעגעים למשחקים הישנים יותר? חשבתם לחפש עותק של The Lost Vikings או Blackthorne? אתם יכולים להפסיק לחפש, כי Blizzard דאגה לאגד את המשחקים הישנים והאייקונים שלה תחת מטריית Blizzard Arcade Collection. האוסף שיכלול את שני המשחקים שציינתי קודם ואת Rock n' Roll Racing, יאפשר לכם לשחק בכולם בגרסה המקורית שלהם או בגרסה משופרת טיפה. בנוסף האוסף יכיל גם קטעי וידאו מהמפתחים, מוזיאון עם אומנות מהמשחקים השונים ועוד הפתעות. האוסף יגיע למחשב האישי ב-Battle.net ולכל הקונסולות, כששחקנים שקנו כל גרסת Anniversary שהיא בצורה דיגיטלית ב-Battle.net יקבלו את המשחק הזה בחינם עוד היום (המשחק יעלה 20 דולר בחנויות השונות באופן כללי).

World of Warcraft Shadowlands: Chains of Domination

סליחה, אבל אפשר שנייה הסבר ממתי World of Warcraft נראה כל-כך טוב ומכיל סיפור מעניין כל-כך? מה פספסתי? בכל מקרה, ההרחבה הראשונה (או עדכון התוכן הראשון אם תרצו) ל-Shadowlands נמצאת בדרכה אלינו ותשלח אותנו עמוק אל מעמקי הגיהנום כדי להילחם ב-Sylvanas Windrunner, הבוסית האחרונה של ה-Sanctum of Domination, ה-Raid המרכזי בעדכון הזה. עוד אין תאריך יציאה לעדכון, אבל בואו נקווה שנוכל לשמוע עוד חדשות לגביו בקרוב (בואו נאמר את האמת, הטריילר שמציג את הסיפור של Chains of Domination נראה סופר מעניין).

World of Warcraft: Burning Crusade Classic

ומהעתיד לעבר: אחרי ההצלחה של World of Warcraft Classic, ההרחבה הראשונה והמדהימה של World of Warcraft גם מקבלת את הטיפול שהגרסה המקורית קיבלה. שחקנים יוכלו לחזור ל-Outland כשהבטא תתחיל ובהמשך אפילו להחליט האם אתם רוצים להמשיך ולעבור ל-Burning Crusade Classic או להישאר בגרסה המקורית לנצח. את ההחלטות הללו תוכלו לבצע עם כל אחת מהדמויות שלכם. בנימה אישית, Burning Crusade הייתה חבילה ההרחבה הראשונה והאחרונה ששיחקתי ב-World of Warcraft ואני לא יכול לומר שלא התרגשתי מלשמוע את המשפט "You are not prepared!" האייקוני מהטריילר של ההרחבה.

Hearthstone - Forged in the Barrens

המון הכרזות ברצף בנוגע למשחק הקלפים הנהדר של Blizzard: שלושת הדרקונים האייקוניים של המשחק קיבלו עיצוב חדש ויכולות חדשות, פורמט חדש בשם Classic הולך בכיוון של WoW ויאפשר לכם לשחק את Hearthstone בעזרת סט הקלפים שהמשחק התחיל איתו וההכרזה המשמעותית של החלק הזה בכנס: הרחבה חדשה למשחק בשם "Forged in the Barrens" שתביא קלפים חדשים המבוססים על גיבורים של ה-Horde ועיצוב חדש לגב הקלפים לכבוד 30 שנה ל-Blizzard.

Hearthstone Mercenaries

משחק תפקידים חדש בעולם של Hearthstone יגיע בהמשך השנה והוא יאפשר לנו להכין קבוצה של לוחמים ולשלוח אותם לקרבות ומסעות שיווצרו באופן רנדומלי. הגיבורים שלנו יוכלו לעלות ברמות ואפילו להתפתח ולשנות צורה לצורה חזקה יותר. אני מקווה שנקבל עוד פרטים לגבי המשחק הזה בקרוב.

Diablo IV - Rogue Class

החלק של דיאבלו בטקס הפתיחה נפתח עם הכרזה על דמות חדשה שנוכל לבחור במשחק החדש והסופר מצופה בסדרת משחקי Diablo. הדמות החדשה היא ה-Rogue, דמות מהירה שנוכל להשתמש בה כדי לתקוף מרחוק את האויבים שלנו בעזרת חץ וקשת או מקרוב עם מתקפות זריזות, בכך הופך את הדמות הזאת למאוד גמישה מבחינת סגנון משחק וכנראה שתתאים להרבה מאוד שחקנים. אגב למי שלא ידע, ה-Rogue חוזרת מהמשחק הראשון וזה יהיה מרגש לשחק איתה שוב לראשונה מאז אותו המשחק.

Diablo II Resurrected

...אבל לא מרגש כמו החזרה של Diablo II לחיינו! המשחק האייקוני שנחשב בעיניי רבים למשחק הטוב ביותר בסדרה מקבל גרסה חדשה ומלוטשת עם גרפיקה חדשה ומשופרת ויגיע למחשב האישי וגם לכל הקונסולות השונות! זאת תהייה הפעם הראשונה שהמשחק יגיע לקונסולה כלשהי, לאחר יותר מ-20 שנה רק על המחשב האישי. המשחק גם יכלול Cross-Saves ויאפשר לשחקנים להמשיך את השמירה שלהם מהמחשב לקונסולה וההפך, בכך הופך אותו למעולה עבור שחקני Switch למשל. המשחק צפוי לצאת ב-2021, כש-Tech Alpha יתקיים על המחשב עוד השנה ויהיה ניתן להירשם אליו באתר של Diablo.

זהו, אלו החדשות המרכזיות מהאירוע של אתמול בלילה! לא קיבלנו שום דבר על Overwatch 2 לצערי, אבל השנה רק התחילה ויש לנו עוד המון חודשים כדי לשמוע עוד פרטים על המשחק הזה (כולל תאריך יציאה). מה אתם חשבתם על ההכרזות השונות? מתרגשים מ-Diablo 2 כמונו? נגעלתם מהסצנה עם האוזן בטריילר של Diablo IV? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י