הרשמה

פרטים חדשים על Battlefield 6 נחשפים

כולל חלונות החשיפה וההשקה הרישמיים

שדה הקרב החדש הולך להיות גדול ומאיים יותר מאי פעם

לא ידוע עליו המון אבל אנחנו יודעים כמה במשך כמה חודשים שהכותר הבא בסדרת משחקי Battlefield נמצא מעבר לפינה. הפעם האחרונה ששמענו עליו הייתה בחודש נובמבר וזאת גם הייתה הפעם הראשונה שבה קיבלנו פרטים רישמיים הישר מ-EA שסיפרה על המשחק באחת משיחות המשקיעים שהיא קיימה באותו הזמן. נכון לאותה שיחת משקיעים התפרסם רק הציטוט שאומר ש"DICE עובדים על המשחק החדש בסדרת Battlefield שיהיה בגודל ובקנה מידה שעוד לא ניראה בעבר." הציטוט לא סיפק הרבה מידע אבל זה היה אישור רישמי שהמשחק המצופה אכן בדרך וזה הספיק עבור מעריצי הסדרה (ואני בניהם) כדי להתחיל ולהניע את רכבת ההייפ.

בימים האחרונים חברת EA קיימה שיחת משקיעים נוספת כשגם הפעם Battlefield 6 עלה לדיון. EA אמרה: "Battlefield 6 עומד לקראת חשיפה באביב." החשיפה של המשחק בחודשי האביב היא לא משהו שחדש לסדרת המשחקים כשהמשחקים האחרונים בסדרה- Battlefield 1 ו-V נחשפו בחודשי אפריל-מאי ולכן הדבר היה צפוי. אחר כך הנציג של EA אמר שמשחק זה יהיה "חווית הבאטלפילד עברו שחקנינו בתקופת החגים של 2021." גם השקה בחלון הזמן של החגים הוא כלל אינו דבר חדש עבור הסדרה.

אחרי עוד דיבורים שיווקים שלא היו מעניינים במיוחד נמסרה ההצהרה "המשחק הבא ינצל את מלוא הכוח של פלטפורמות הדור הבא על מנת להביא לחיים קרבות ענקיים בשדה מלחמה כולל עם יותר שחקנים מאשר אי פעם." אז כן, השמועות היו נכונות והמשחק הבא בסדרה יעזוב (אולי רק באופן חלקי) את 64 השחקנים שהיו עד כה עבור שרתים גדולים יותר. לבסוף נאמר: "המשחק יכיל מפות בגודל חסר תקדים שיקחו את ההרס, חופש הפעולה, הלחימה עם רכבים ועם נשק אישי שהסדרה ידועה בהם לרמה חדשה. הצוות ממוקד והמשחק עבר את היעדים שלנו."

אז כמו בשיחת המשקיעים בפעם הקודמת, לא קיבלנו כאן המון פרטים חדשים לגמרי אבל כן קיבלנו כמה אישורים משמחים כמו חלונות החשיפה וההשקה.
מה דעתכם על הפרטים החדשים? למה אתם מצפים מ-Battlefield 6? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י