הרשמה

עשרה משחקים חדשים בדרך לשירות ה-GeforceNow

אם בא לכם קצת גיימינג בענן, כדאי שתכינו את הכבל התת ימי שלכם

הרבה נתונים והכרזות מעניינות מגיעות אלינו במסגרת יום ההולדת הראשון לפלטפורמה

השבוע ציינו ב-Nvidia שנה להשקת שירות הגיימינג בענן GeforceNow לציבור הרחב אחרי זמן רב בו היה נמצא במצב בטא. בשנה האחרונה הנגישה ענקית החומרה את השירות למגוון רחב של פלטפורמות כאשר בנוסף למחשבי Windows ו-MacOS אפשר למצוא את GeforceNow גם בסמראטפונים תומכי אנדרואיד ו-iOS וגם במערכת ההפעלה של גוגל המבוססת כרום ChromeOS. כדי לחגוג את יום ההולדת הראשון של השירות Nvidia הודיעה על הוספה של מעל ל-10 משחקים חדשים בשבוע הקרוב, ביניהם ניתן למצוא את העונה השמינית של Apex: Legends, את Valheim ו-Werewolf: The Apocalypse, שני משחקים חדשים שראו אור רק בשבוע שעבר. עד סוף פברואר צפויים להגיע 30 משחקים לשירות בסה"כ הכוללים גם את שני המשחקים המצוינים בסדרת סאות'פארק.

במידה ולא שמעתם עד עכשיו על GeforceNow מדובר כאמור על פלטפורמת הגיימינג בענן של ענקית החומרה האמריקאית Nvidia. ניתן למצוא בו מגוון עצום של משחקים כשכל המשחקים הגדולים בשוק מגיעים אליו כמעט בסמוך להשקתם בשאר הפלטפורמות. במקום להשתמש במחשב גיימינג יקר או בקונסולת דור הבא שגם עכשיו עדיין קשה להשיג, את המשחקים ב-GeforceNow ניתן לשחק על בסיס חיבור אינטרנט בלבד שלחלקם דרוש בנוסף חשבון Steam או בחנות של Epic. בעבור חיבור יציב מספיק ניתנת חווית משחק ב-1080p וב-60 פריימים לשנייה. זאת בתקווה שסוף סוף נגיע ליום שבו נוכל לשחק בכל משחק רק על בסיס רוחב הפס שלנו, אחרי שנים שהקונספט מנסה להתניע ולא כל כך מצליח. השירות זמין גם בישראל אם כי באופן חלקי, אבל תשתית האינטרנט הבעייתית לרוב בארצנו לא תמיד עושה עימו חסד.

בנוסף על המשחקים החדשים, הודיעה Nvidia על ההרחבה של זמינות ה-GeforceNow גם לדפדפן כרום עבור מחשבי Windows ו-iOS (פיתרון דומה לזה של מיקרוסופט ו-xCloud). ב-Nvidia החליטו לסיים עם כמה נתונים מעניינים על השנה הראשונה של השירות, בין השאר הוזרמו בשנה האחרונה מעל ל-175 מיליון שעות משחק ופלטפורמת Nvidia Highlights, שתפקידה להקליט באופן אוטומטי רגעי שיא במשחק כמו מהלכים שמובילים לניצחון או הריגות מלהיבות במיוחד הקליטה מעל ל-130 מיליון רגעים שכאלה. עוד נתון מעניין קשור למשחק שעורר הכי הרבה באז בשנה החולפת, Cyberpunk 2077. מאז הושק הכותר השנוי במחלוקת בשירות הענן הוזרמו בו מעל ל-3 מיליון שעות במצב RTX On שהחברה הירוקה כל כך אוהבת. כלומר עם תמיכה ב-Ray Tracing וב-AI משופר, די מרשים בהתחשב שמשחקים על בסיס האינטרנט שלכם בלבד.

מה אתכם? מאמינים בסטרימינג של משחקי מחשב או מעדיפים להסתמך על עוצמת העיבוד של המחשב האישי שלכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:01 08.02.2021 | nakiii nakiii

    לא חושב שהם יצליחו איפה שגוגל נכשלו

  2. 2

       | פורסם ע"י