הרשמה

אקירה יאמאוקה מדבר על פרויקט חדש שיוכרז עד הקיץ

Silent Hill חדש בבקשה???

המלחין כבר מדבר על פרויקט נוסף שיוכרז בקרוב.

אקירה יאמאוקה, מלחין שמוכר במיוחד בזכות העבודה שלו על סדרת משחקי Silent Hill והמוזיקה שלו מופיעה בכל משחק שהצוות המקורי עבד עליו וכמעט בכל משחק שיצא לאחר ש-Konami פירקה את הצוות. לאחר הפירוק של הצוות, אקירה מעולם לא עזב את עולם המוזיקה למשחקי מחשב והמשיך להלחין ללא מעט משחקים, האחרון שבהם הוא The Medium, המשחק החדש של Bloober Team יחד עם Microsoft שאותו ביקרתי עבורכם רק בשבוע שעבר. אומנם המשחק כבר בחוץ לכלל השחקנים, אך אקירה לא נח או נשאר בחיבוק ידיים, במקום, הוא כבר מתחיל לדבר על הפרויקט הבא!

בריאיון ל-Al-Hub, המלחין אמר כי הפרויקט הבא שלו הוא אחד שמעריצים מחכים לו בשקיקה וכי הוא יוכרז בסביבות הקיץ. תשובתו של אקירה יאמאוקה לשאלה "מתי ניתן יהיה לצפות לפרוקיט הבא שלך?", ענה: "מתי, אני תוהה... אני חושב שאני אוכל לדבר על כך יותר לקראת הקיץ הקרוב, אבל אני די בטוח כי מדובר במשחק שאתה מצפה לו."

אזכיר כי מוקדם יותר השנה החלו להתפשט שמועות רבות בנוגע לריבוט של סדרת משחקי Silent Hill שיפותח על ידי Sony Studio Japan וכי יהיה אקסלוסיבי ל-Playstation 5. האנשים שאמורים לקחת חלק בפיתוח כוללים את אקירה יאמאוקה, המלחין האלמותי של סדרת המשחקים, קאיצ'ירו טויאמה (Keichiro Toyama) שביים את המשחק הראשון בסדרה ומאססהירו איטו (Masahiro Ito) שיעצב את הדמויות.

כמובן שמוקדם מדי לקבוע כי מדובר בריבוט המצופה ל-Silent Hill, אך כל מה שנותר הוא לקוות, האם אתם מקווים לריבוט שכזה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י