הרשמה

עוד לא אבדה תקוותנו: Dying Light 2 עדיין בפיתוח

ובקרוב גם נקבל מידע חדש

הכל בסדר, לא צריך לאבד תקווה

עבר כבר הרבה מאוד זמן מאז ששמענו בפעם האחרונה על Dying Light 2 ועוד יותר זמן מאז שראינו אותו. החודשים הרבים שעברו ברובם בדממת אלחוט מצד צוות הפיתוח ועם הרבה סימני שאלה מצד מעריצי המשחק החלו לתת את אותותיהם ולהפחיד את הגיימרים שמחכים למשחק. החשש הגדול היה שגורלו של Dying Light 2 הולך להיות כמו גורלו של משחק זומבים שאפתני ומצופה אחר- Dead Island 2 שמתנדנד כבר כמה שנים בין חיים ומוות. אך עכשיו הסטודיו Techland שאחרי על הפיתוח של משחק הפארקור - זומבים שובר את השתיקה הארוכה עם כמה הכרזות עבור קהילת הגיימרים.

עוד ב-Vgames:

הדבר הראשון ש-Techland מתייחסים אליו הוא עזיבתו של פאול סלינגר (Pawel Selinger) שעבר בסטודיו כ-22 והיה אחד מותיקיו כאשר בשנתיים האחרונות הוא עבד בתור "מעצב סיפורי" שהיה אמון על צוות הכתיבה והפקת הסיפור של Dying Light 2. בראיון של הסטודיו עם אתר PC Gamer נאמר: "פאול הוא בעל קרדיט גדול בהצלחה של סדרת משחקי Call of Juarez. הוא השאיר חלק גדול ממנו ב-Dying Light 2 כשהוא עבד על הפרויקט כבר מהתחלתו." עזיבתו של סלינגר היא אכן מכה שמעלה חשש לגורלו של המשחק במיוחד לאחר דחייתו האחרונה של המשחק עד להודעה חדשה. אך בסוף הראיון הסטודיו דאג לספר ש "יש להם חדשות מרגשות לגבי Dying Light 2 שהם ישתפו אותם בקרוב". הכרזה זאת מצטרפת לאור בקצה המנהרה שנדלק מתמונה חדשה מעמוד הפייסבוק של המשחק לפני כחודש.

אלו חדשות לדעתכם יש ל-Techland לגלות לנו? באופן אישי אני מקווה שנקבל סירטון גיימפליי חדש של המשחק עם תאריך השקה חדש, שבתקווה לא יהיה רחוק מידי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י