הרשמה

האם No More Heroes בדרך למחשב?

זריז, איך משקשקים JoyCon ב-PC?

על פי דירוג חדש שמופיע באתר ESRB, שני המשחקים קיבלו דירוג ונמצאים בדרכם למחשב

גואיצ'י סודה (Goichi Suda), השם שלו נמצא בקרדיטים של לא מעט משחקים בכלל בתור מפיק, במאי וכותב. בין המשחקים שעליהם רשום שמו של סודה ושם הסטודיו שהקים, Grasshopper Manufacture ניתן למצוא שמות כמו Killer7, Killer is Dead, Fatal Frame, אבל בין הסדרות הפופולריות ביותר שנמצאות תחת שמם ניתן למצוא את No More Heroes. בזמן שכולנו מחכים לעוד חדשות בנוגע למשחק הבא בסדרה, No More Heroes 3, משחק שהוכרז במסיבת העיתונאים של Nintendo ב-E3 של 2019 לקונסולת ה-Switch. שני המשחקים הקודמים בסדרה (הראשית) הגיעו באוקטובר האחרון לקונסולת ה-Switch, אבל האם כרגע גילינו שהמשחקים עושים את דרכם גם למחשב?

על פי רשומה חדשה שהופיעה בשעות האחרונות באתר ESRB, הגוף הרשמי באירופה שמדרג משחקים לגילאים שונים, נמצאה רשומה עבור שני המשחקים הראשונים למחשב שמדרגת אותם למחשב עבור קהל בוגר (דירוג M גילאי 17+). מידע בנוגע לשחרור של המשחקים על המחשב לא נחשף עד כה על ידי המפתחת, אבל עושה רושם כי אתר הדירוגים הדליף את המידע מוקדם, ככל הנראה לקראת הכרזה מפתיעה כי המשחק כבר זמין באחת הפלטפורמות על המחשב (Steam, Epic Games, GOG וכו) כמו שנעשה על קונסולת ה-Switch באוקטובר האחרון.

המשחק השלישי צפוי להגיע לקונסולת ה-Switch במהלך 2021 כאשר אין חלון יציאה רשמי, אבל בנתיים שחקנים יכולים כבר לשחק את שני המשחקים הראשונים על ה-Switch ובתקווה בקרוב גם על המחשב. מתרגשים לקראת הכרזה מפתיעה אפשרית? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י