הרשמה

חברת Unity רוכשת סטארטאפ ישראלי

ללא ספק, גאווה ישראלית

אל תופתעו אם בקרוב תראו בארץ בניין עם הסמל של Unity

אני לא חושב שיש צורך להציג את חברת Unity שמוכרת לנו הגיימרים בעזרת מנוע המשחק הידידותית ואהוב מאוד שלה שמאפשר לעשרות סטודיואים לפתח משחקים בקלות לכמה פלטפורמות והביא לנו משחקים נהדרים כמו Cuphead ו-Ori and the Will of the Wisps לקונסולות המובילות וגם כמה משחקי VR מורכבים כמו Boneworks. אחד החוזקות הגדולות של המנוע של Unity הוא היכולת לקחת מודלים תלת מימדיים שונים שנוצרו על ידי תוכנות צד שלישי שונות כמו Blender או הורדו/נרכשו מאתרים ייעודים ולהטמיע אותם בפרויקטים השונים שנוצרים במנוע בין אם זה משחקים או סרטים כאלו ואחרים.

אתמול חברת Unity הכריזה על רכישתו של הסטארטאפ הישראלי RestAR שפיתח בשנים האחרונות טכנולוגיה שמאפשרת לטלפונים חכמים לסרוק מוצרים בתלת מימד ללא ציוד נוסף. פרטים רבים על הסכם הרכישה בין החברות לא פורסמו, למשל הסכום שבו RestAR נרכשה אינו ידוע נכון לעכשיו, אך מה שכן ידוע זה שכל עובדי RestAR יהפכו להיות עובדים של חברת Unity כש-RestAR תהפוך להיות מרכז הפיתוח והמחקר הראשון והרישמי בישראל של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית. הטכנולוגיה שפותחה על ידי RestAR תאפשר לכל מי שמחזיק בה ליצור בפשטות מודלים תלת מימדים של כל העולה בנפשו, כך לדוגמא אם תרצו ליצור מוד של הכובע החדש שלכם ל-TF2, לא תצטרכו להבין לעומק איך ליצור מודלים תלת מימדיים בתוכנות מורכות ופשוט תוכלו לסרוק את הכובע עם הטלפון ולעשות עם המודל את כל מה שתרצו, בין אם זה בסביבה וירטואלית לגמרי, מציאות מדומה או מציאות רבודה (AR).

המיזוג המלא בין החברות יקרה כבר בחודשים הקרובים ואנחנו מאחלים הצלחה לצוות המפתחים הישראלי שמצטרפים למשפחת Unity המצוינת.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י