הרשמה

חוסרים במלאי של קונסולת הדור הבא ימשיכו עד אפריל 2021

לא רק פלייסטיישן - גם מיקרוסופט מודים במחסור במלאי קונסולת הדור הבא שלהם

מחכים לדור הבא? כניראה שתצטרכו להמשיך לחכות

מיקרוסופט הודיעה כי היא מכירה במחסור מלאי קונסולות הדור הבא, Xbox Series X|S ואמרה כי הוא עשוי להימשך עד אפריל 2021. כמו המחסור בקונסולות הפלייסטיישן 5 שלא רק ישראל לוקה בו, גיימרים בכל העולם מתקשים לשים את הידיים שלהם על קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, וזה לא נראה שהמצב הולך להפוך להיות פשוט יותר בזמן הקרוב.

מנהל הכספים של מיקרוסופט, טים סטיוארט (Tim Stuart) אמר: "אני חושב שנמשיך לראות חסרונות במלאי האספקה של הקונסולה גם אחרי תקופת החגים, אבל אנחנו עובדים במהירות ומקווים להדביק את הפער לפני הקיץ הבא". סטיוארט היה קצת מעורפל בניסוח שלו, אבל פרשנים שמתעסקים בדו"חות הכספיים של מיקרוסופט כבר דאגו לציין שהוא כנראה מתכוון למלאי חדש בחודש אפריל. גם פיל ספנסר, המנהל הכללי של Xbox, התנצל לא מזמן כשהתארח ב-GlitchCon. "אנחנו צריכים עוד קונסולות", הוא הודה. "התלונה שאני מקבל הכי הרבה, שוב ושוב, היא בנוגע לחוסר היכולת להשיג קונסולה כרגע. אני באמת מתנצל על כך. אנחנו מנסים להתמודד עם זה כבר כמה חודשים, ולהגיע לכמה שיותר חנויות, אבל הביקוש כל כך גבוה", המשיך ספנסר, והבטיח שמיקרוסופט עושה כל מה שאפשר על מנת לספק את הביקוש. 

בעוד שזו בשורה מאוד מבאסת לנו כצרכנים, האנשים ב-Xbox וכפלייסטיישן יכולים לשמוח - מדובר בצרות של עשירים מבחינתם: ביקוש גבוה והיצע קטן, עליו הם עובדים במלוא המרץ. אם זה המצב, אפשר לומר באופן די בטוח: ההשקה של שתי החברות הייתה מוצלחת, וימים יגידו מי ניצחה. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 17.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    זה לא בדיוק "צרות של עשירים" מכיוון שאם הלקוח שלך לא יכול לקנות את הקונסולה שלך שהוא רוצה [לדוגמא אקס בוקס] יש סיכוי מאוד גבוהה שהוא יקנה קונסולה מתחרה [לדוגמא פלייסטיישן 5] אם יהיה מלאי שלה וכאן בעצם איבדת לקוח ואת כל הכסף שהוא תכנן להשקיע אצלך ב-7 השנים הקרובות. כמובן שזה טוב שיש ביקוש גדול אבל הם חייבים לטפס על עצמם מהר ולהדביק את הפער של ההיצע.

  2. 2

       | פורסם ע"י