הרשמה

פרטים ראשונים על הכותר החדש בסדרת Battlefield נחשפים

כולל חלון השקה מתוכנן!

ברוכים הבאים לשדה הקרב של הדור הבא

לאורך השנים סדרת משחקי Battlefield מבית EA ו-DICE ידעה המון עליות ומורדות. מצד אחד Battlefield 3 היה משחק נהדר ואהוב מאוד על קהילת השחקנים כמעט באופן מיידי אך אחריו יצא Battlefield 4 שהושק במצב טכני נורא אבל הצליח להשתקם ולהפוך גם הוא למשחק נהדר ואהוב. אחריהם הגיעו משחקים כמו Battlefield Hardline שהציג קונספט חדש שלא הצליח במיוחד ו-Battlefield 5 שהתנדנד תקופה ארוכה בין הצלחה לבין כישלון עד שלפני 4 חודשים הוחלט על הוצאת העידכון האחרון עבורו וסיום הפיתוח שלו באופן רישמי כדי שצוות הפיתוח יוכל לעבור ולהתרכז בעבודות הפיתוח של הכותר הבא בסדרת Battlefield באופן מלא.

הצטרפו לערוץ החדשות של Vgames בטלגרם!

בשיחה שערכה לאחרונה חברת EA למשקיעים שלה בעקבות סיום הרבעון השני של השנה הכלכלית היא פירטה על התוכניות העתידיות שלה כשבמרכזן הוזכר משחק Battlefield הבא. בשיחה נאמר: "DICE יוצרים את המשחק הבא בסדרת Battlefield בגודל וקנה מידה שלא נראה בעבר. השיפורים הטכניים של הקונסולות החדשות מאפשרות לצוות לספק חזון לדור הבא של המותג. אנחנו כבר מקיימים משחקי בדיקות והצוות מקבל פידבק חיובי מאוד על המשחק." בנוסף נאמר:"משחק Battlefield הבא מתוכנן לצאת בתקופת החגים של 2021 (עוד שנה מהיום) ואנחנו מתרגשים לספר עוד הרבה פרטים חדשים על המשחק באביב."

אז מה אנחנו יכולים ללמוד מהמידע החדש שקיבלנו? DICE תמיד הייתה ידועה כחברה שמשתדלת לנצל את כל המשאבים שעומדים לשירותה כך שאנחנו יכולים לצפות שהמשחק החדש שלה יקח את קונסולות הדור הבא עד לקצה וינצל אותן עד תום עם אפשרות שהוא אינו יגיע לדור הנוכחי כדי לא לבצע פשרות מבחינה טכנית. סביר להניח שהכח הנוסף של קונסולות הדור הבא יאפשר גם הגדלה של המפות וכמות השחקנים בכל שרת כאשר היו לא פעם שמועות/הדלפות שבמשחק החדש יהיו שרתים של עד 128 שחקנים. בנוסף לאלו, EA רואה טוב מאוד את ההצלחה של Warzone וסביר להניח שהיא תרצה להוציא עוד משחק באטל רואיל שמבוסס על משחקי Battlefield אחרי הכישלון של Firestorm. כאמור, באביב נקבל עוד המון פרטים על המשחק, ככל הניראה במסגרת אירוע חשיפה רישמי דומה למה שראינו עם Battlefield 1/5, ובתקווה שנקבל גם תאריך השקה מלא. 

מה דעתכם על פרטי המידע החדשים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 08.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    BF 2/3 REMASTER /BC3 IS ALL WE NEED ...

  2. 2

       | פורסם ע"י