הרשמה

משחקי החודש של נובמבר למנויי PS Plus נחשפו

משחקי הדור הבא כבר פה!

פעם אחת אחרונה לדור הנוכחי ופעם ראשונה לכבוד הדור הבא, אלו הם משחקי החודש למנויי PS Plus!

זהו, זה כבר ממש מעבר לפינה, שחרור קונסולות הדור הבא מגיע ממש עוד שבועיים וקצת ועכשיו אנחנו גם יודעים כבר מה הם המשחקים שיגיעו למנויי PS Plus בחודש נובמבר. החודש סוני כבר נותנים לנו משחק אחד ראשון שהוא אקסלוסיבי ל-PS5 ועוד שני משחקים מהדור הנוכחי. אז החודש נוכל לשחק חוקרי פירות מהלכים (אתם כבר בודאי מנחשים במה מדובר), נוכל לחזור למורדור, או שנרד למעמקי ה-Hallownest, אלו הם משחקי החודש למנוי PS Plus.

Bugsnax

אנחנו נתחיל עם המשחק הכי חדש ברשימה שמגיע מהיוצרים של Octodad הישר אל הדור הבא. בטריילר שהצליח לבלבל אותנו לא מעט בכלל בעת הצגתו באירוע הראשון של Sony בקיץ, לא ממש ידענו מה לחשוב, באירוע השני כבר גילינו עוד קצת פרטים. ב-Bugsnax אנחנו משחקים בתור עיתונאי חוקר שמגיע לחקור אי בשם SnakTooth ולתפוס יצורים בשם Bugsnax (וישנם יותר מ-100 סוגים שונים לתפוס). המשחק יהיה זמין החודש וגם בחודש הבא עבור משתמשי PS Plus לצד השקת ה-PS5 מסביב לעולם.

Middle Earth: Shadow of War

Shadow of War הוא משחק ההמשך ל-Shadow of Mordor (שאם לא שיחקתם בו עד כה, אני ממליץ לכם בחום לנסות אותו, הוא מהנה במיוחד). המשחק לוקח אותנו חזרה אל מורדור וממשיך את הסיפור של טליון (Talion) יחד עם רוחו של האלף קלברימבור (Celebrimbor) שחולק את גופו של טליון. השניים מייצרים טבעת כח חדשה על מנת לשלוט בצבאו של סאורון (Sauron), אבל כאשר השניים משלימים אותה, קלברימבור נחטף על ידי שלוב (Shelob) שמבקש את הטבעת בתמורה לרוחו של האלף, טליון מסכים מאחר והאויב של השניים משותף, סאורון.

Hollow Knight

מתחת ל-Dirtmouth, שוכנת ממלכה הרוסה. רבים כבר הגיעו אליה קודם, חלקם בחיפוש אחר אוצרות, חלקם בחיפוש אחר כבוד וחלקם בחיפוש אחר תשובות לשאלות עתיקות. המשחק Hollow Knight הוא משחק אקשן ב-2D שמשווה לא פעם ל-Dark Souls מבחינת רמת הקושי שלו ובצדק, המשחק לא סלחני כלפי מי שיזלזל באויבים, אבל הוא גם אחד מהמשחקי האינדי הכי יפים של השנים האחרונות. אז הלחמו ביצורים מוזרים, התחברו עם חרקים ופתרו את התעלומות בלב הממלכה הקבורה.

המשחקים החדשים עבור מנויי שירות PS Plus יהיו זמינים כבר היום, אז אם אתם מנויים של השירות ועוד לא הספקתם להוריד את המשחקים של החודש הקודם, Vampyr ו-Need for Speed Payback, עכשיו אלו הן השעות האחרונות לכך.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י