הרשמה

סוני מאיימת בתביעה אל מול PlateStation, שמכרה פנלים חלופיים ל-PS5

סוני עושה שרירים, וכנראה שעם סוני לא כדאי לריב.

חדשות רעות עבור מי שתכנן להחליף את צבע הפלייסטיישן 5 שלו.

ההתלהבות לקראת השקת הדור הבא לא דועכת, וכמו בכל מקום שבו יש עניין – יש רצון להרוויח כסף. בדיוק על העיקרון הזה חברה בשם PlateStation 5 עשתה הדים באינטרנט במהלך השבועות האחרונים, כשהכריזה שהיא מאפשרת הזמנה מוקדמת לפנלים בצבעים שונים עבור קונסולות הפלייסטיישן 5 החדשות, מה שפנה לקהל יעד עצום של אנשים שפחות התלהבו מהצבע הלבן. אבל עם כל הכבוד לרעיון היפה, נראה כי החבר'ה בסוני פחות התלהבו מהרעיון.

בשלב הראשון החברה כבר שינתה את שמה ל-CustomizeMyPlates, לאחר שסוני פנתה אליה בתלונה על השם שפוגע בקניין שלה, אבל שם הנושא לא נגמר. סוני המשיכה את התלונה לאחר מכן בעזרת סוללת עורכי הדין שלה, וטענה כי הקניין שלה תקף גם עבור מעטפת הקונסולה, וכי אם החברה לא תחדול מלמכור את המוצרים שלה, "העניין ייגמר בבית משפט."

"לפני שהשקנו את החברה, עשינו את הבירור שלנו, והנחנו כי כיוון שלסוני היה פטנט לא מאושר על הפנלים הנשלפים בצדי הקונסולה, לא תהיה שום בעיה," סיפרו מ-CustomizeMyPlates. "אבל לאחר רק יום אחד שהאתר היה באוויר, סוני ביקשה מאיתנו לשנות את השם, בעקבות פגיעה בקניין. חשבנו שהשינוי בשם יהיה מספיק על מנת שכולם יהיו מאושרים, ובכנות, גם כיווינו לכך כיוון שכבר התחלנו את פיתוח המוצר."

"לאחר מכן עורכי הדין של סוני פנו אלינו וטענו כי לדעתם, הקניין של סוני תקף גם עבור מעטפת הקונסולה, וכי אם נמשיך למכור ולהפיץ את המוצרים שלנו במדינה כלשהיא, זה ייגמר בבית המשפט," המשיכו מהחברה. "כל זה התגלה בפנינו אתמול ואנחנו כעת מבטלים ומבצעים החזרים עבור כל המוצרים שמכרנו ברחבי העולם... אנחנו עצובים מאוד מהמצב אבל אין לנו שום אפשרות אחרת."

כל הלקוחות שכבר הספיקו לרכוש פנל שכזה צפויים לקבל את ההחזר בקרוב, והחברה טוענת כי היא בעתיד תהיה "חכמה" יותר בכל הנוגע לענייני קניין. אתם חושבים שסוני מכינה לנו פנלים חלופיים משלה? אתם בכלל אנשים של הלבן של סוני? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 03.11.2020 | DrizziTx DrizziTx

    זה קרב/איום חסר משמעות,כואב לחברה הזו שהיתה צריכה להחזיר כסף, היה קל לסוני לאיים עליה כי היא חברה רשומה אבל בסוף,
    לא משנה במי אתם תומכים, רק עניין של זמן עד שיהיה את זה באתרים סיניים ובכמויות ואז כל אחד יוכל להזמין וסוני לא תוכל לעשות כלום.

    האם סוני עושה משלה? אני בטוח שכן, זה אפילו נראה כמו בחירה עיצובית מראש של סוני לעשות כאלה פלטות שניתנות לקיסטום כדי שתוכל לייצר משהו כזה, עשתה את זה גם בPS4 אבל שם זה היה יותר מסובך ועל שטח פנים קטן מאד.

  2. 2

    09:02 05.11.2020 | Panda2 Panda2

    אז יעשו כיסוי שמתלבש על הפאנלים המקוריים

  3. 3

       | פורסם ע"י