הרשמה

יוביסופט דוחה את Far Cry 6 ו-Rainbow Six:Quarantine

משחק שמאיצים בו הוא רע לעד, אבל משחק שדוחים אותו הוא בסופו של דבר טוב.

מי ידע שיש כל כך הרבה אינפורמציה בדוחות כספיים...

אם אתם נמנים ממעריצי Far Cry ו-Rainbow Six יש לנו חדשות לא כל כך טובות בשבילכם. כחלק מהדוחות הפיננסים שפרסמה במהלך סוף השבוע, הודיעה Ubisoft על דחיית שני המשחקים הבאים של סדרות הדגל שלה. יותר מכך, המפתחת הצרפתית כלל לא נתנה תאריך יציאה מעודכן לשני המשחקים והסתפקה בלדחות אותם לשנת הכספים הבאה שלה. משמעות הדבר היא ששני המשחקים יגיעו אלינו בחלון שבין חודש אפריל של 2021 עד מרץ של 2022.

אחרי שביקרנו באפריקה, דרום ארה"ב של לפני ואחרי פצצה גרעינית ומזרח אסיה, Far Cry 6 יביא אותנו לרפוליביקה של יארה, מדינה דמיונית שממוקמת באיים הקאריביים שבמרכז אמריקה. למרות המיקום הפסטורלי, נראה שמי שיגנוב שוב את ההצגה הוא דמות הנבל. מי שישחק אותו הפעם הוא לא אחר מאשר השחקן המוערך ג'יאנקרלו אספוסיטו (Giancarlo Esposito) שכנראה מוכר לכם בעקבות ההופעה המצמררת שלו בתור גאס משובר שורות. תאריך היציאה של המשחק נקבע במקור ל-18.2.2021 אך כעת כאמור נצטרך לחכות לשובו של האיש והעוף המטוגן יותר משחשבנו. לאחר הדחייה פרסמה Ubisoft הודעה למעריצים בחשבון הטוויטר של המשחק בה הגיבה על הדחייה באופן די צפוי. לפיה הסיבה המרכזית היא שצוות הפיתוח זקוק לזמן רב יותר על מנת להביא לנו את מלוא החוויה.

במובן מסוים, הדחייה של Rainbow six Quarantine, המשחק הבא בסדרת היריות הטקטית היא אפילו מפתיעה יותר. Ubisoft ייעדה את Quarantine ליציאה עד סוף השנה הנוכחית ואפילו לא נתנה לו תאריך יציאה קונקרטי. דחייה של המשחק שוב לחלון זמן כל כך רחב מעלה מעט סימני שאלה. אבל גם כאן אישר צוות הפיתוח שבינתיים הכל מתקדם בצורה טובה.

דבר מעניין אחרון בו Ubisoft שיתפה אותנו במסגרת פרסום הדוחות הללו הוא "שינוי תרבותי" שמתכונן בסביבת העבודה במרכזי הפיתוח ובמשרדי החברה. זאת לאחר דיווחים לא מעטים על סביבת עבודה בעייתית ושימוש לרעה ביחסי מרות של בכירים בה. דברים שהגיעו לפי דיווחים עד להטרדות מיניות. הבולטים מביניהם הם כנראה אשרף איסמעיל (Ashraf Ismail), במאי הקריאייטיב של Assassin's Creed Valhalla ואנדריאן גיבנגי (Andrien Gbinigie), עובד ותיק בצוות הפיתוח של פרנצ'ייז המתנקשים שככל הנראה ראו את הדרך החוצה. חודשים בודדים לפני יציאת המשחק. אם ההתחייבות הזו היא רצינית בעיני Ubisoft, זו החלטה יותר ממבורכת.

אם אתם מתבאסים מהדחייה של Far Cry 6 וRainbow six Quarantine, אנחנו מנחמים אתכם בעובדה שכנראה לא נחכה כמו שחיכינו ל-Cyberpunk...

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:38 01.11.2020 | Megalodon Megalodon

    מבחינתי ממש לא הפסד גדול, לא סבלתי את Far Cry 5, המשחקיות הייתה הרבה יותר מדי רפטטיבית, האויבים קופצים חזרה לחיים שתי דקות אחרי שהורגים אותם (אפילו ישר מול העיניים שלי!) כך שלחסל אותם הופך לדי חסר משמעות, בוסים מעצבנים וסיפור מטופש עם הרבה יותר מסרים והעברת ביקורת פוליטית למרות הכחשות נמרצות מהמפתחים (ואני ממש לא נמנה עם תומכי טראמפ, פשוט...עזבו אותי, נו בחייכם.) אפילו נזק לגוף האויבים לא היה בו. אני לא מהמשוגעים שצריכים gore, אבל וואלה, אני רוצה להרגיש בהבדל כשאני יורה במישהו עם אקדח לעומת כשאני יורה בו עם שוטגאן או מקלע כבד. בטח ובטח עם טיל כתף. אפילו Fallout 4 היה משחק אקשן הרבה יותר מספק מהבחינה הזו.

    הדבר היחיד שאהבתי ב-5 היה המוזיקה המעולה והגרפיקה הפסטורלית שבאמת הייתה מרשימה לזמנה, אבל בסוף אני גם צריך להנות מהמשחק. אחרי שגם 4 היה ככה וכנראה שגם 6 יהיה ככה, באמת יש מצב שאני הפעם אוותר על כל התענוג.

    Rainbow Six בכלל לא מדבר אלי כך שבקיצור, לא חדשות מרעישות במיוחד, מבחינתי.

  2. 2

    15:09 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    חדשות מעולות דווקא. כל דחייה מבורכת ונותנת יותר זמן "בתנור" למשחק להגיע אלינו הרבה יותר מלוטש וגמור. זה אולי קצת מבאס בטווח הקצר אבל בטווח הארוך זה מצויין. למרות כל הרייג'ים הקטנוניים שאוכלים המעריצים של CB2077 על הדחיות שלו, אם הם היו מקבלים משחק חצי אפוי מפוצץ בבאגים הם היו הראשונים לכתוש אותו.

  3. 3

    18:35 02.11.2020 | Megalodon Megalodon

    לא מסכים בכלל לגבי סייברפאנק.

    מילא זה שהם טוענים שהמשחק מוכן למחשב ונדחה בגלל קונסולות הדור הקודם (בולשיט, אבל אם זו האמת זה מרגיז), הבעיה העיקרית היא 3 דחיות רצופות. אתם רוצים להוציא משחק מוגמר? בכיף, תלכו על גישת ה"זה יהיה מוכן כשזה יהיה מוכן", אבל אל תתחייבו לתאריך ואז תשברו אותו. ואז תשברו אותו שוב. ואז "תזדהבו" (whatever that means בימינו) שזו ממש סוג הבטחה לא רשמית. ואז תשברו את התאריך עוד פעם. איבדתם כל שמץ של אמינות שהייתה לכם. חוץ מזה שזה מזלזל בזמן הפנוי שהמעריצים מפנים מהעבודה, מהילדים, מהלימודים.

    בסדר, זה משחק, נשרוד. אבל זה לא אומר שזה בסדר.

  4. 4

       | פורסם ע"י