הרשמה

המכירות של ה-Playstation 5 עקפו את של ה-Playstation 4 בזמן השחרור שלו

והקונסולה עוד לא בחוץ אפילו.

שיא המכירות של ה-PS4 בארצות הברית נשבר תוך 12 שעות בלבד

דור הקונסולות הבא נמצא ממש מעבר לפינה, קונסולות הדור הבא של Microsoft ו-Sony יוצאות ממש בעוד פחות מחודש, ה-Xbox Series X וה-Playstation 5 יצאו ב-10 לנובמבר וב-12 לנובמבר (בהתאמה). דבר נוסף שכבר ידוע הוא שההזמנות המוקדמות לקונסולות בארצות הברית היו מבולגנות במיוחד, בין הדברים שקרו היה מקרה שבו משתמשים רבים בילבלו בין ה-Series X ולבין ה-One X, דבר שגרם לקפיצה לא הגיונית במכירות של הקונסולה. אבל הנה חדשה די מעניינת שמגיעה אלינו היום מפי Sony בנוגע למכירות המוקדמות של ה-Playstation 5.

הביקוש של ה-Playstation 5 הוא מאוד גבוה בכל העולם כרגע, אבל עד כמה אתם שואלים? על פי רויטרס (סוכנות ידיעות בריטות), הקונסולה מכרה תוך 12 שעות בארצות הברית כמות יחידות שמשתווה לכמות המכירות של ה-Playstation 4 ב-12 השבועות הראשונים לשחרור הקונסולה לפני 7 שנים. ג'ים ריאן (Jim Ryan), מנכ"ל Sony, אמר בריאיון לרויטרס: "רמת הביקוש שניתן לראות על פי כמות ההזמנות מראש הייתה רבה בצורה יוצאת דופן." ג'ים הוסיף: "זה יכול מאוד להיות שלא כל מי שמעוניין בקונסולה ביום השחרור שלה יהיה מסוגל למצוא אחת."

עם כל האמור לעיל, ג'ים גם הבטיח ש-Sony עושה את כל שביכולתה על מנת להבטיח עוד יחידות Playstation 5 לקראת עונת הקניות שבאה בקרוב (ע"ע Black Friday, עוד משהו שנמצא ממש מעבר לפינה). בזמן שלא מעט מאיתנו כבר הספיק להזמין את הקונסולה, חלקינו יאלץ לחכות עד ש-Sony תהיה מסוגלת לשלוח עוד יחידות לקהל הקונים הדי גדול שיש לה כרגע.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י