הרשמה

מיילס מוראלס הוא הדמות היחידה שנוכל לשחק איתה בהרחבה החדשה

זוכרים את המשימות המשעממות של מיילס הצעיר ומרי ג׳יין במשחק המקורי?

"אנחנו נשחק כמיילס 100 אחוז מהזמן", אומר העורך האומנותי של המשחק

יחד עם היציאה של ה-PS5 מגיע אלינו גם אחד המשחקים המצופים של השנה: Marvel's Spider-Man: Miles Morales, ההרחבה למשחק האקשן/הרפתקאה המצוין מ-2018. לאורך החודשים האחרונים קיבלנו עוד ועוד מידע בנוגע להרחבה הזו, וכעת אנחנו מקבלים עוד פיסת מידע חשובה וגם דיי מעודדת.

בראיון שנתן בריאן הורטון, העורך האומנותי של המשחק, ל-Gameinformer הוא נשאל את השאלה: ״האם נוכל לשחק עם אחד מהחברים של מיילס מהתיכון?״. התשובה של הורטון הייתה מאוד קצרה וברורה: ״אנחנו נשחק כמיילס 100 אחוז מהזמן. רצינו להתרכז בשני החלקים של מיילס: מיילס כילד כשהוא לא גיבור ומיילס אחרי שהוא נכנס לנעליים של איש העכביש״. כדי לשמור על הקצב והזרימה של המשחק, המפתחים בחרו להכניס משימות של חקירה והתגנבות, במקום לעבור לדמויות אחרות שהן לא גיבור העל שלנו. אחד הדברים שהורטון אוהב במשחק החדש היא העובדה ״שכשמיילס מגלה את הארלם בעזרת המשימות היותר רגועות הללו, כך גם השחקן זוכה להכיר את הארלם״.

בנוסף הורטון דיבר קצת על המוזיקה של המשחק. מיילס מוראלס קשור כמעט קשר הדוק לסצנת ההיפ-הופ והמוזיקה השחורה והורטון רצה להעביר את החוויה הזו גם במשחק החדש - בין עם מקצבים שנכתבו במיוחד למשחק או מוזיקה של אמנים אחרים. ״קודם כל אני רוצה להזכיר את Boi-1da, שעזר לנו ליצור את הביטים למשחק. כשאנחנו מדברים על מוזיקה מורשית (Licensed Music) במשחק, אז כן, רצינו שיהיו כל מיני טראקים ורצועות של אמנים חיצוניים. הרצועה ששמעתם במשימה הראשונה הוא טראק של ג׳יידן סמית׳ וקיד קאדי וזה מדהים בעיניי. יש לנו עוד רצועות שהשגנו את הרישיונות שלהם ונמצאים במשחק בנוסף למוזיקה שאנחנו יצרנו ואנחנו לא יכולים לחכות שתשמעו אותן״.

הראיון המלא והמפורט של החברים ב-Gameinformer יחד עם הורטון נמצא כאן למטה.

מחכים לשחק במשחק החדש שיגיע אלינו (ישראל) ב-19 בנובמבר? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!* 

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י