הרשמה

פורשה ו-AOC מכריזות על שיתוף פעולה

עוד שיתוף פעולה יוצא דופן

ענקית העיצוב של פורשה נכנסת לעולם הגיימינג יחד עם AOC

האם כבר התחלנו להתרגל על הכרזות על שיתופי פעולה לא צפויים? הדבר אומנם אינו חדש, אבל רק לפני כחודש קיבלנו שתי הכרזות על שיתופי פעולה כאלה: הראשונה היתה בין Spotify לבין Riot Games כאשר השתיים הכריזו כי "יפיקו חווית אודיו יחודית ודינמית עבור גיימרים". לאחר מכן קיבלנו הכרזה על שיתוף פעולה בין Asus לבין Ikea על מנת להביא קו מוצרי ריהוט שסובב סביב גיימינג ומשפר את חווית המשחק. היום, אנחנו מקבלים כבר הכרזה חדשה על שיתוף פעולה בין פורשה לבין ענקית המסכים AOC.

בהודעה שיצאה לעיתונות נכתב: "סטודיו העיצוב של פורשה ו-AOC הכריזו על שיתוף פעולה המשלב בין פילוסופית העיצוב המתוחכמת והפונקציונאלית של פורשה, לטכנולוגיית התצוגה מהמעלה הראשונה של AOC. יחד, הן יביאו לשוק מסכי מחשב יוצאי דופן שפותחו על ידי גיימרים המחפשים את יכולת הביצועים הטובה ביותר לצד מראה חדשני ומסוגנן שיתאים לעמדת הגיימינג שלהם." שיתוף הפעולה צפוי להניב תוצר ראשון כבר בסתיו הנוכחי כאשר מסך ה-AGON הראשון שעוצב על ידי פורשה יגיע לשוק ואנו מצפים שהוא יהיה מעוצב בצורה מיוחדת.

עוד על שיתוף הפעולה נכתב: "אנו נרגשים וגאים לשתף פעולה עם פרטנר נפלא כמו Porsche Design. מורשת העיצוב של החברה משתלבת באופן מושלם עם טכנולוגיית התצוגה מהמעלה הראשונה. אנו מאמינים כי יחד עם המסכים הנהדרים והייחודיים שלנו, נוכל לספק לגיימרים בכל העולם חווית גיימינג שאין שני לה." לא ידוע לנו עוד המון על שיתוף הפעולה החדש מלבד מסך ה-AGON המדובר שיגיע אלינו כבר בחודשים הקרובים אך כניראה שניראה סדרת מסכים חדשה ומעוצבת באופן ייחודי כתוצאה משילוב הכוחות בין החברות.
האם שיתוף הפעולה הזה הוא משהו שמעניין אתכם? האם מסכי מחשב מעוצבים הם דבר שמעניין אתכם או שזה רק גימיק מיותר? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:34 17.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    עכשיו נותר רק לקנות גם פורשה לסט המלא ...
    בסייבר פאנק 2077 כמובן XD



    [הרמז בסוף הטריילר ;]

  2. 2

       | פורסם ע"י