הרשמה

ממשק המשתמש של ה-PS5 נחשף לראשונה

מסך העשן מתפוגג מעל מערכת ההפעלה של הדור הבא

ברוכים הבאים לעתיד, הוא כבר ממש מעבר לפינה

לפעמים נדמה שאנשי השיווק של Sony מצאו בובת מטריושקה (או בשם היותר ידוע והפחות מדויק בבושקה) והחליטו לקחת ממנה השראה לחשיפות על הדור הבא של הקונסולה שלהם. רובד אחרי רובד קיבלנו מידע: תחילה קיבלנו את חשיפת השלט החדש, לאחר מכן גם הקונסולה נחשפה בשלמותה, המחיר הגיע אחר כך, פירוק והצגת כל רכיבי החומרה קרה בשבוע שעבר ועכשיו הגיע הרגע בו אנחנו מקבלים את החשיפה הראשונה לממשק המשתמש של קונסולות ה-Playstation 5.

הסרטון מציג ב-11 דקות את כל מה שצריך לדעת על הממשק החדש. בלחיצת כפתור ניתן לראות חדשות על המשחקים החמים שברשות המשתמש, צילומי המסך שהמשתמש צילם לאחרונה ובנוסף ממשק "פעילויות" ("Activities") אשר דובר עליו במשך מספר חודשים ומאפשר לשחקנים לדעת באיזה מצב הם בשלב המשחק וכמה זמן צפוי עד סיומו. ניתן אפילו לבדוק איזה משימות נותרו להשלים בשלב עצמו. נוסף לממשק זה, אושרה אפשרות העזרה במשחקים. אם בעבר הייתם נתקעיםֲ ופונים לאינטרנט ובעיקר לYoutube ולאתרים ייעודיים למדריכים תוך הסתכנות בספוילרים משמעותיים, עכשיו משתמשי הפלוס יוכלו לקבל רמזים במשחקים נתמכים שיעזרו לכם להשלים את הגביע או להתקדם במשחק מבלי לחשוש.

אחד מהשינויים העיקריים בממשק החדש הוא הצ'אט אשר יאפשר קבלת התראות מתוך המשחק ויתן לשחקן יכולת להצטרף לפארטי מבלי לצאת לדף ייעודי ויאפשר שיתוף מסך בזמן אמת עם חברים, כך שתוכלו לצפות בהם במקביל למשחק. שינוי נוסף הוא כפתור ה-Create שיחליף את כפתור הShare ויאפשר בליחת כפתור צילום מסך ברזולוציה של עד 4K. אם אחד החברים שלכם טרם שיחק במשחק, הם יקבלו התראת ספוילר טרם פתיחת התמונה. כמו שדיווחנו לכם בעבר, גם החנות אשר הייתה אפליקציה ייעודית בדור הקודם מקבלת שידרוג כשהם היא מתמזגת לממשק הפתיחה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י