הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על Marvel's Spider-Man Remastered

בואו לראות איך המשחק המחודש ייראה על הקונסולה החדשה

האם סוף סוף נזכה לראות השתקפות שלוליות?

בשבוע שעבר מעריצי המשחק התאכזבו לגלות כי Marvel's Spider-Man לא יקבל שידרוג חינמי לדור הבא, וייצא בגרסאה מחודשת שיגיע בגרסאת Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition ל-PS5. המפתחת Insomanic הבטיחה לנו שהגרסא המחודשת תגיע עם שדרוגים משמעותיים בגרפיקה, בגיימפליי ובזמני הטעינה כך שהמשחק ינצל את כל מה שטוב בדור הבא. עכשיו היא מוכיחה.

בפן הגרפי, ניו יורק סיטי שודרגה באמצעות חומרים חדשים, מודלים חדשים ובטכנולוגיית ה-Ray Tracing בהשתקפויות וצללים מודגשים שהדור החדש מאפשר. החלונות של גורדי השחקים מחזירים את ההשתקפות של השמיים ומזג האוויר שעוצבו גם הם מחדש.

גם הדמויות קיבלו מתיחת פנים רצינית שלא תבייש אף קליניקה בקליפורניה המשחק החדש מציג שיפורים ברנדר של השיער ושל העור. השינוי הגדול ביותר שתוכלו לצפות לו הוא פיטר פרקר עצמו! המפתחת החליטה ללהק מחדש את הפנים של ספיידרמן, ואת מקומו של ג'ון בובניאק (John Bubniak) נזכה לראות את פניו הסרוקות של בן ג'ורדן (Ben Jordan). כן כן, גם אנחנו הופתענו לרגע מהדמיון לטום הולנד, הספיידרמן הנוכחי בסרטי מארוול.

מי שימשיך לגלם בפועל את הדמות הוא השחקן יורי לוונטל (Yuri Lowenthal). בנימה אישית יותר, קצת התבאסתי על הליהוק מחדש. בייחוד כי פיטר של המשחק הרגיש בוגר יותר, מנוסה יותר ושונה יותר משאר האדפטציות שראינו לאורך השנים. הגרסא החדשה אולי מרונדרת יפה יותר, אבל הפנים הצעירות שלה מזכירות יותר נער מתבגר מאשר הבחור המפוזר אך הצ'רמר שקיבלנו במשחק המקורי. מוזמנים לראות את הפנים החדשות של הדמות ולהביע דעה בעצמכם:

אחד מהשדרוגים שגיימרי הקונסולות מחכים להם הוא המעבר למשחק בפרימיים גבוהים יותר. המשחק המחודש מציע לנו חווית משחק ב-60FPS דרך שינוי אופציית ה-Performance Mode. סוף סוף הגיע הרגע בו שחקני המחשב לא יוכלו להתנשא עלינו, עד שהם יימצאו נושא חדש. הנה הצצה לעולם חלק יותר:

בנוסף לכל השדרוגים הללו, המשחק המחודש יהנה מזמני טעינה כמעט בלתי מורגשים, יכולת ה-3D סאונד וינצל את השלט החדש DualSense והמקשים הרגישים. גם ה-Photo mode שודרג ויאפשר שינוי החליפה של ספיידרמן בתוך הממשק. אם כבר בחליפות עסקינן:

כן זוהי החליפה של אנדרו גארפילד מהסרט The Amazing Spider-Man, שמצטרפת לגרסאות הקולנועיות שקדמו לה, החליפה האייקונית של טובי מגוואייר ושלושת החליפות של טום הולנד בסרטים האחרונים של מארוול. לפי המפתחת נוכל לצפות לעוד שתי חליפות חדשות וגביעים חדשים כך שחווית הפלטינום תתעצם.

כאמור, המשחק Marvel's Spider-Man Remastered יצורף לגרסאת ה-Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition ויהיה בלעדי ל-PS5, הוא יכלול בתוכו גם את הDLC של The City That Never Sleeps.

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:43 01.10.2020 | nakiii nakiii

    לשחק ב60 fps, תחרות לpc של המזכירה שלי בבית ספר

  2. 2

       | פורסם ע"י