הרשמה

המשחק Marvel's Spider-Man לא יקבל שידרוג חינמי לדור הבא

אין שדרוג חינמי, אין תמיכה בשמירות ואפילו אין עותק פיזי, אז מה כן יש?

תמיד חלמנו שעכביש יעקוץ אותנו, לא חשבנו שזה יראה ככה

המשחק Marvel's Spider-Man יצא בשנת 2018 והפך במהרה לאחד המשחקים המצליחים של ה-PS4 ופתח דף חדש ואופטימי לעולם המשחקים של ענקית הקומיקס Marvel. המשחק איפשר למעריצים להיכנס לנעליו של הגיבור השכונתי ואחד מסמלי הילדות של כולנו ונתן חווית משחק ייחודית וכיפית. אז כמובן שמעריצים רבים ציפו לגרסא מחודשת שתצא ל-PS5 ואף ציפו לקבל את המשחק בחינם. ובכן, יש לנו כמה דברים לספר לאותם מעריצים.

דרך שיחת טוויטר עם המפיק האחראי של Marvel Games, אריק מונסלי (Eric Monacelli), גילינו כי גרסת הרימאסטר של ספיידרמן ל-PS5 לא תהיה חינמית לבעלי המשחק ב-PS4. בשיחה אחרת בטוויטר עם Insomniac, שעומדים מאחורי המשחק המצליח נחשף כי גרסאת הרימאסטר לא תתמוך בשמירות של ה-PS4 כך שתאלצו לשחק את המשחק מההתחלה על הקונסולה החדשה שלכם.

בנוסף לכך, גרסאת הרימאסטר לא תקבל עותק פיזי, אלא תגיע רק כתוספת למשחק המצופה Spider-Man: Miles Morales כחלק מגרסאת ה-Ultimate שלו. אם תרצו לשחק בספיידרמן בנפרד, המפתחת אישרה כי תוכלו להשתמש בדיסק הפיזי שיש ברשותכם ל-PS4 ולשחק בקונסולה החדשה דרך אפשרות תאימות לאחור (Backwards Compatibility) שקיימת ב-PS5 עבור חלק מן המשחקים.

המשחק Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition יהיה אקסקלוסיבי ל-PS5, יעלה 70$ ויכיל את המשחק החדש בנוסף לגרסא העדכנית של ספיידרמן עם כל ההרחבות שיצאו. לעומת זאת הגרסא הרגילה של המשחק תצא לשתי הדורות, תעלה 50$ וכן תתמוך בשידרוג חינמי ל-PS5 במידה ורכשתם את המשחק בדור הקודם. בשורה התחתונה- שני משחקי הספיידרמן, גרסאת ה-PS4 וגרסאת הרימאסטר, לא יוכלו להתקיים אחד לצד השני באותה הקונסולה. הצעד הזה ממחיש לנו את ההפרדה שסוני ו-Insomniac מבצעות בין משחק המקור לגרסאת הרימאסטר שלו.

אז אחרי שהבנו שלא נקבל שידרוג חינמי, השמירות שלנו מהקונסולה הקודמת לא יעבדו ואין בכלל עותק פיזי למשחק נותרה רק השאלה- למה?

Insomanic הצהירה כי גרסאת הרימאסטר של ספיידרמן לא תהיה שדרוג פשוט ברזולוציה, אלא משחק שישתמש בשלל האפשרויות החדשות שיש ל-PS5 להציע. הרבה מהאובייקטים במשחק שודרגו ועודכנו, אפילו פיטר פרקר בכבודו ובעצמו, כך שהם יוכלו לנצל אפשרויות התאורה, ההצללות וטכנולוגיית ה-Ray Tracing בהשתקפויות שהדור החדש מאפשר. בנוסף, המשחק יכיל אופציה שתאפשר לו לרוץ בקצב של 60 פריימים לשנייה. הגרסא המחודשת תשתמש גם ביכולת המקשים הרגישים של שלט ה-DualSense החדש של הקונסולה, ביכולת ה-3D סאונד ובזמני הטעינה הכמעט מיידיים שיש לדור הבא להציע. אם כל השדרוגים הללו לא שכנעו אתכם, המשחק יציע חליפות חדשות, אופציות חדשות ל-Photo Mode ואפילו גביעים חדשים למשחק לכל אוהבי ציד הפלאטינום שבינינו.

האם תהיו מוכנים לקנות את הגרסא המורחבת של מיילס מוראלס בשביל ליהנות מחדש מאחד המשחקים המוצלחים של השנים האחרונות או שאתם מעדיפים להשאיר את הזכרונות (תרתי משמע) בקונסולה הישנה ולהתמקד במשחקים החדשים של הדור הבא?

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:10 23.09.2020 | nakiii nakiii

    מה עם גרסה לpc למשחק הזה?

  2. 2

       | פורסם ע"י