הרשמה

סיכום Nintendo Direct Mini ספטמבר 2020

עוד הכרזות בבקשה!

רק אתמול ישבנו מול המסך לצפות באירוע של סוני וכבר אנחנו יושבים לראות אירוע נוסף הפעם מנינטנדו

קצת פחות מחודש עבר מאז אירוע ה-Direct mini האחרון ש-Nintendo הביאו לנו וכמעט שבוע לאחר מכן קיבלנו כבר Direct נוסף לכבוד חגיגות ה-35 עבור Mario. היום אנחנו אומנם עדיין בהתרגשות לאור ההכרזה של אתמול בלילה (יום ד', 16.9) בנוגע למחיר ה-Playstation 5 ותאריך השחרור שלו, אבל האם ל-Nintendo יש משהו להביא לנו על מנת לספק את התיאבון הגדול שלנו לעוד חדשות מרגשות?

Monster Hunter Rise

אז בלי יותר מדי דחיות או המתנה, אנחנו כבר מקבלים טריילר ראשון להיום מ-Capcom. הטריילר מתחיל מהצגה של ה-Mount של השחקן שנראה כמו כלב יחד עם הפליקו שלו. הטריילר מציג מעט משחקיות (השם Rise מגיע מהאופן שבו הצייד יכול לטפס על הרים ושימוש בורטיקליות של הסביבה) יחד עם חלק מהאויבים שיהיו ורקע עבור המשחק, כאשר (מה שנראה כמו) ראש השבט מקבל מכתב שמבשר על חזרתו של יצור שלא נראה כבר 50 שנה (העונה לשם Magnamalo) ומהווה סכנה עבורם.

המשחק עתיד לצאת ב-26 למרץ, 2021, לקונסולת ה-Nintendo Switch.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

משחק שני היום מבית Capcom, גם כן ממשפחת משחקי Monster Hunter, והפעם עבור סדרת הספין אוף "Stories". המשחק הקודם בסדרה יצא ב-2017 לקונסולת ה-Nintendo 3DS (באופן גלובלי) ואף הגיע למכשירי Android ו-iOS ב-2018. במשחק הזה אנחנו נהפוך לרוכבי מפלצות בחווית RPG בעולם של משחקי Monster Hunter. במהלך המשחק אנחנו נתיידד עם שלל מפלצות מוכרות מהעולם של משחקי Monster Hunter והקשרים שניצור עימם יהוו חלק חשוב בסיפור ככל שהוא יתקדם.

המשחק עתיד לצאת בקיץ 2021.

Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise

משחק הקצב אימונים Fitness Boxing מקבל משחק המשך חדש. המשחק החדש יאפשר לכם לבחור את המוזיקה והמסלולים שמתאימים לכם (בין היתר ברקע אפשר לשמוע את YMCA), הנתונים מהמשחק הקודם יכולים להיות מועברים למשחק החדש. המשחק יגיע ב-4 לדצמבר השנה וניתן כבר להזמין אותו מחנות ה-eShop.

Disgaea 6: Defiance of Destiny

משחק חדש בסדרת משחקי ה-Top Down RPG הפופולרית Disgaea מגיע ל-Switch, זד (Zed) הוא זומבי שיוכל להתחזק עם כל מוות שלו. המשחק יגיע באופן אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch בקיץ של 2021. בנוסף, Disgaea 5 Complete Edition יהיה זמין לתקופת ניסיון חינמית בין ה-23 לחודש עד ה-29 למשתמשי Nintendo Online!

Empire of Sin

משחק Top Down Shooter חדש מבית Paradox. המשחק מתרחש בשיקגו של שנות ה-20 במאה הקודמת, בתור מנהיג של כנופיה על השחקן יהיה לגייס חיילים על מנת לשלוט בעולם התחתון של העיר. המשחק עומד להגיע ב-1 לדצמבר השנה ל-Switch.

Sniper Elite 4

3 שנים אחרי שהמשחק יצא, משחק היריות הפופולרי שמתרכז במלחמת העולם השנייה, עושה את דרכו ל-Switch. התגנבו וצלפו באיטליה במשימה לעצור את הנאצים כשהמשחק יגיע לקונסולה בתקופת החגים (חורף) השנה.

כעת אנחנו מקבלים קומפילציה של משחקים שעושים את דרכם לקונסולת ה-Switch לאורך החודש הקרוב!

The Long Dark

משחק ההרפתקאה הישרדות The Long Dark מתמקד בעולם פוסט אפוקליפטי שאחרי אסון גאומגנטי, את המשחק יהיה ניתן לשחק כבר היום כאשר הוא מגיע לחנות ה-Eshop.

PGA Tour 2K21

משחק הסימולציית גולף של 2K יאפשר לכם לשחק נגד השחקנים המקצוענים של ה-PGA Tour במגרשים הרשמיים, בנוסף ניתן לשחק עם חברים ברשת או לנהל עונה שלמה עם הקהילה של המשחק ברשת. הגרסא הפיזית של המשחק תהיה זמינה ב-25 לספטמבר.

Hades

המשחק האחרון מבית Supergiant Games (היוצרים של Bastion, Transistor ו-Pyre) סוף כל סוף מגיע ל-Switch ורשמית יוצא מ-Early Access! המשחק זמין כבר היום ב-Eshop.

Balan Wonderworld

אחד המשחקים שהוצגו עוד ב-Pre-Show של אירוע האחרון של Microsoft. המשחק Balan Wonderland מגיע מהיוצר האגדי שמזוהה עם Sonic, יוג'י נאקה (Yuji Naka), לקונסולת הסוויץ'. משחק האקשן פלטפורמה המקסים הזה יגיע ב-26 למרץ, 2021

Rune Factory 5

כעת אנחנו מקבלים טריילר שלא מעט אנשים כנראה כבר מצפים לו. המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים Rune Factory מקבל טריילר חדש שמציג מעט מהמשחקיות, הדמות הראשית (בן או בת לבחירת השחקן כמובן) סובל מאמנזיה (או בעברית, מחלת השכחון) ותקבלו התחלה חדשה בעיר ריגברת' (Rigbarth) בתור שומר שלום בעיר. המשחק המשלב בין עולם משחקי התפקידים לעולם המרגיע של משחקי Harvest Moon עתיד להגיע ל-Switch במהלך 2021.

Ori and the Will of the Wisps

אחרי ההגעה של Ori and the Blind Forest לקונסולת ה-Switch מוקדם יותר השנה, איך אפשר שלא להביא גם את משחק ההמשך הפנטסטי גם כן לקונסולה של Nintendo? המשחק יוצא עבור ה-Nintendo Switch כבר היום, כשניתן גם לבצע הזמנה מראש לגרסאת אספנים עבור המשחק בלינק (נכון לזמן כתיבת הסיכום, הלינק עדיין אינו עובד). זוהי הודעה סופר מפתיעה, שכן לפני כמה חודשים, אחד היוצרים של המשחק דיבר על כך שלא היו תוכניות נוספות להוצאת משחקים של מיקרוסופט ו-Xbox לקונסולות אחרות. האם התקווה שלנו ל-Halo על ה-Switch תתגשם סוף-סוף...?

ופה מגיע לסיומו החלק הראשון של הדיירקט שהיה מאוד קצר הפעם וירה עלינו לא מעט טריילרים אחד אחרי השני, חלק מהטריילרים היו עבור משחקים שכבר ידענו כי הם מגיעים וחלק הכרזות חדשות ונחמדות במיוחד, דוגמאת Sniper Elite 4 המצויין שמגיע לקונסולת ה-Switch. לסיום אנחנו מקבלים הצגה קצת יותר נרחבת של משחקי ה-Monster Hunter שהוצגו בתחילת ה-Direct.

מה חשבתם על ה-Direct mini? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י