הרשמה

המשחקים Assassin's Creed ו-Splinter Cell מגיעים ל-VR

לזה לא ציפינו: Ubisoft מכריזה על שובו של סאם פישר, אבל הפעם ב-VR

תפסיקו לשחק איתנו ותנו לנו משחק Spilnter Cell כמו שצריך

בניגוד לסדרת משחקי Assassin's Creed, שמקבלת משחקי המשך בקצב שיא, קהל המעריצים של משחקי Spilnter Cell מחכים לבשורה על משחק חדש בסדרה כבר די הרבה זמן, אבל זו כנראה לא הייתה כוונתם. באירוע Oculus Connect שהתקיים לאחרונה הודיעה Oculus, יחד עם יוביסופט, כי השמועות היו נכונות ושתי סדרות המשחקים האהובות יקבלו משחקים עבור פלטפורמת ה-VR של Oculus. השמות הרשמיים של המשחקים עדיין לא דווחו, אבל יוביסופט הדגישה כי הם יהוו "פרק חדש" בכל אחד מהסדרות. פיתוח המשחקים מובל ע"י הסטודיו Red Storm Entertainment, שמקבלת תמיכה מהצוותים של יוביסופט במומביי, דיסלדרוף ו-Reflections Studios.

"אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות למנף את הטכנולוגיה כדי לייצר חווית משחק בלתי נשכחת", אמרה אליזבת' לאוורסו (Elizabeth Loverso), סגנית נשיא סטודיו הפיתוח Red Storm. "החומרה היוצאת מן הכלל של Oculus תאפשר לנו לקחת את העולמות של Assassin's Creed ו-Splinter Cell ולהפיח בהם חיים למען המעריצים בדרך חדשה. המשחקים האלו ינצלו את הטכנולוגיה של Oculus עד סופה, ויהנו מחוויה שהשחקנים לא יקבלו בשום מקום אחר".

כאמור, ההכרזה מגיעה אחרי שנים של טרולינג מצד יוביסופט בכל הנוגע ל-Splinter Cell, וסאם פישר האהוב שנמצא בהפסקה כבר שנים רבות, למרות הופעתו במשחקים כמו Ghost Recon, Rainbow Six Siege ואפילו סדרת אנימה שמגיעה לנטפליקס ומבוססת על דמותו. 
נקווה שמשחק ה-VR יספק אותנו!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י