הרשמה

פעם נוספת, Dirt 5 נדחה

אבל לא לדאוג, רק קצת.

חדשות מתסכלות עבור חובבי ז'אנר המירוצים.

משחק הראלי של החבר'ה הטובים מ-Codemasters נדחה פעם נוספת. המשחק, שהיה אמור להיות מושק כבר ב-9 לאוקטובר במקור, נדחה עד ל-16 לאוקטובר, וכעת נדחה פעם נוספת ל-6 לנובמבר. מדובר בדחייה של 3 שבועות בלבד, אבל אין ספק שלמעריצי הסדרה ולחובבי הז'אנר מדובר בחדשות מתסכלות ללא ספק.

חברת Codemasters פרסמה הודעה בטוויטר עם ההסבר העומד מאחורי הדחייה הנוספת, משם הבנו כי הסיבה היא הרצון לנצל את עיתוי השקת קונסולות הדור הבא שצפוי להגיע בעונת החגים. את ההודעה סיימה החברה בהבטחה כי עד תאריך ההשקה המעודכן נמשיך לקבל תמונות חדשות מהמשחק, יחד עם פרטים נוספים עליו, בינהם בין היתר רשימת המכוניות המלאה הצפויה להיכלל במשחק וכלל הפיצ'רים הנוספים הצפויים להגיע עם המשחק עבור קונסולות הדור הבא.

Dirt 5 יכלול מספר תכונות שלא אפיינו את קודמיו. אחת מאותן תכונות היא היכולת לאפשר לשחקנים, לראשונה בסדרה, לבנות את המסלולים שלהם בעצמם, ואף לשתף את המסלולים עם שחקנים אחרים מרחבי העולם. נשמע כמו מתכון לכמה מסלולים מיוחדים בהחלט. המשחק יגיע למחשב האישי והקונסולות ב-6 לנובמבר, ונוסף על כך גם יעשה את דרכו אל Google Stadia אי-שם בתחילת השנה הבאה. בונוס: שחקנים אשר ירכשו את המשחק עבור קונסולות הדור הנוכחי יזכו לקבל שדרוג עבור קונסולת הדור הבא התואמת. סחתיין על Codemasters.

מבואסים מהדחייה, או שראלי זה לא בדיוק הקטע שלכם? שתפו אותנו!

 

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י