הרשמה

מצב המולטיפלייר של Cyberpunk 2077 יכיל מיקרו-רכישות

אם ב-Cyberpunk נפלה שלהבת מה יגידו משחקי הבאטל רויאל?

כמו הרבה משחקים בשנים האחרונות, גם זה המצופה ביותר ב-2020 יכיל Microtransactions.

Cyberpunk 2077 צובר כמות עצומה של הייפ ונראה כהימור חזק לאחד ממשחקי השנה. אין זה מפתיע בהתחשב בעובדה שמדובר במשחק הבא של אחת המפתחות המוערכות בתעשייה כיום. ככל שאנו מתקרבים לתאריך ההשקה של המשחק המצופה ביותר של 2020 המפתחת- CD Projekt Red הפולנית מטפטפת לנו עוד פרטים חדשים עליו. החברה צברה תהילת עולם בזכות סדרת The Witcher ובמיוחד בזכות המשחק השלישי בסדרה. שנחשב לאחד מהמשחקים הטובים בכל הזמנים ע"י רבים.

את המידע החדש על Cyberpunk 2077 אנו מקבלים מאדם קיסינסקי (Adam Kicinski), מנכ"ל ושותף בכיר חברה שחושף שמצב המולטיפלייר של המשחק יכיל מיקרו-רכישות ובכך Cyberpunk 2077 מצטרף לאחת מהמגמות השנויות במחלוקת של עולם הגיימינג בשנים האחרונות. למרות זאת, CD-Projekt Red ידועה ביחס החם שלה למעריצים, כשגם משחקיה הקודמים זכו לתוכן נוסף רב בחינם לכן ניתן להניח שגם שילוב של מיקרו-רכישות, מגמה שמקבלת הרבה יחס שלילי בעולם הגיימינג תהיה מתגמלת מספיק. קיסינסקי יודע זאת והדגיש בדבריו שגם עם הוספת המיקרו-רכישות למשחק, טובת השחקנים היא במקום הראשון מבחינת הצוות המפתח ב-CD-Projekt Red.

אדם סיפר: "בדיוק כמו בפרויקטים הקודמים שלנו, חשוב לנו שהגיימרים יהיו מרוצים בזמן שהם משלמים על המוצרים שלנו. אותו דבר נכון לגבי מיקרו רכישות. ניתן לצפות שנכלול מיקרו-רכישות במשחק, אבל זה לא יהיה באופן אגרסיבי ויעשה בצורה שבה השחקנים שלנו יהיו מרוצים מהרכישות הללו, כך לפחות אנחנו מקווים".

טרם קיבלנו פרטים מוצקים יותר על מצב המולטיפלייר של המשחק אז עדיין מוקדם להבין איך מיקרו-רכישות ישתלבו בו בדיוק. למרות זאת לקיסינסקי היה חשוב להוסיף גם את הדברים הבאים: "אנחנו נחשוף בקרוב מאד את כל מה שאנחנו מתכננים ל-Cyberpunk 2077 לאחר יציאתו, בין השאר נדבר גם על סדרה של חבילות הרחבה חינמיות למצב הסינגל של המשחק. אתם יכולים לצפות שנחשוף את כל המידע בקרוב."

Cyberpunk 2077, משחק התפקידים העתידני מיועד לצאת ב-19 לנובמבר השנה על קונסולות הדור הנוכחי, המחשב ו-Stadia כשגירסא עבור הקונסולות הדור הבא צפויה להגיע במהלך 2021.
מה אתם חושבים על מיקרו רכישות ב-Cyberpunk 2077? האם זה מפריע לכם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י