הרשמה

חברת Rockstar איפסה חשבונות משתמשים שניצלו גליץ' ב-GTA Online

Rockstar לא מראה רחמים.

תגובה הולמת, או צעד אחד יותר מדי?

חברת Rockstar עוררה סערה לאחרונה, כיוון שאיפסה את דמויותיהם של שחקני GTA Online רבים אשר ניצלו באג במשחק שאפשר להם להתעשר מהר מאוד. לפחות כמו שהאינטרנט מלמד אותנו, הפירצה המדוברת זכתה בשם 'Apartment Garage Glitch', ואפשרה לשחקנים לרכוש נכסים, ולאחר מכן בעזרת ניצול הפרצה (שלכאורה הייתה פשוטה) להמיר את הנכסים הללו למליוני דולרים בתוך המשחק.

אין צורך לציין כי מדובר בעבירה על חוקי המשחק, וכלל לא מפתיע שחברת Rockstar בחרה לנקוט עמדה ולעצור את התופעה מהר ככל הניתן. עם זאת, מפתיע כי במקום פשוט לקחת את הכסף שאותו הרוויחו השחקנים במרמה, החברה החליטה לאפס את חשבונות השחקנים לחלוטין.

"שחקנים אשר נמצא כי ניצלו לרעה את אפשרויות הרכש על מנת להרוויח כסף במשחק על ידי רמאות עם דמויות מסויימות, אותן דמויות אופסו," נכתב בפרסום הרשמי של Rockstar עם ההסבר המלא. "כחלק מהמאמצים הנמשכים שלנו לשמר את בריאות המשחק וסביבתו לכל השחקנים, החלטנו כי מי שימצא מנצל לרעה באגים כלשהם ועושה שימוש בצ'יטים עלול לספוג עונשים כגון איפוס סכום הכסף, איפוס הדמות, השעיה זמנית ואף השעיה לצמיתות."

לא יפתיע אתכם לשמוע, אבל חלק מהשחקנים לא קיבלו את איפוס הדמויות בעין יפה.


אף אחד לא מופתע כי החברה נקטה בצעדים כנגד אותם שחקנים אשר ניצלו גליץ' במשחק, מה שמפתיע את השחקנים והקהילה באינטרנט הוא חומרת העונש, שלדעת רבים ניראה לא פרופורציונלי. שחקנים רבים תוהים אם היה בעצם צורך לאפס את הדמויות, ולא פשוט למחוק את סכום הכסף אותו הרוויחו השחקנים על ידי מרמה.

חברת Rockstar לא הגיבה נכון לרגע זה בנוגע לסיבה שבעקבותה בחרה לאפס את הדמויות כליל, אבל ככל הנראה מדובר בניסיון של החברה לנצל את המקרה למען יראו ויראו: יש השלכות לרמאות. GTA Online אכן משחק מצוין, אך הוא ללא ספק סובל מבעיות רבות בשל שחקנים צ'יטרים שמצליחים להרוס לכולנו את החוויה.

מה דעתכם, איפוס הדמויות - מוצדק, או שמא תגובה אגרסיבית מדי מצד Rockstar? ספרו לנו בתגובות.

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:11 04.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    מדהים, אפילו במשחק מחשב, אנשים מחפשים דרכים קלות, לא הוגנות, פסולות להתעשר מהר מאוד באמצעות מרמה וניצול. משקף את המציאות אחד לאחד. כנראה שזה בטבע האנושי.

  2. 2

       | פורסם ע"י