הרשמה

כל ההכרזות מאירוע הדיירקט המיוחד לכבוד חגיגות 35 שנה לסופר מריו

נינטנדו מפתיעה אותנו לכבוד חגיגות יום ההולדת של מריו!

אוסף משחקים חדש ונוצץ, נינטנדו נכנסת למציאות רבודה - מה עוד היה לנו באירוע?

נינטנדו פרסמה היום בהפתעה סרטון דיירקט חדש עם הכרזות בנוגע לחגיגות יום ההולדת ה-35 של השרברב האיטלקי האלמותי שלה, מריו. כיאה לחברת גיימינג, אנחנו אלה שמקבלים את המתנות ביום ההולדת הזה, ונינטנדו לא איכזבה עם כמה הכרזות נהדרות בנוגע למשחקים שצפויים להגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בקרוב. בואו נראה מה היה לנו!

Game & Watch: Super Mario Bros.

נינטנדו משיקה גאדג'ט חדש המבוסס על אביזר ה-Game & Watch הקלאסי שלה. ה-Game & Watch החדש יריץ את המשחקים Super Mario Bros., Super Mario Bros. 2 וגרסה מיוחדת של המשחק הקלאסי Ball עם מריו. ה-Game & Watch גם יתפקד כשעון, כשהוא יציג את השעה בעזרת אנימציות חמודות שקשורות למריו וחבריו לאורך השנים. ה-Game & Watch צפוי לצאת ב-13 בנובמבר ויהיה זמין לקנייה עם ה-31 במרץ.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

אחרי שנים שאנחנו מתחננים לנינטנדו היא סוף סוף מתרצה ומביאה לנו את Super Mario 3D World ל-Switch. המשחק (שאחרי ההגעה של Pikmin 3 לקונסולה, באמת נחשב לאחרון הטיטאנים מה-WiiU), יגיע עם כל השלבים מהמשחק המקורי, אפשרות למשחק עם עוד שלושה חברים אונליין וחבילת הרחבה חדשה בשם Bowser's Fury. המשחק צפוי לצאת ב-12 בפברואר.

Super Mario Bros. 35

תסמכו על נינטנדו שייצרו את הבאטל רויאלים הכי מוזרים בשוק. אחרי ההצלחה של Tetris 99 אנחנו מקבלים עוד באטל רויאל מוזר בדמות Super Mario Bros. 35. המשחק יציב אתכם מול עוד 34 שחקנים אחרים, כשהמטרה היא להיות המריו האחרון שנשאר בחיים. המשחק יאפשר לכם לשלוח מפלצות למתחרים שלכם לפי איזו שיטה שתבחרו (בדומה ל-Tetris 99), והאמת - נשמע כמו עוד קונספט מסקרן מבית היוצר של החברה היפנית. המשחק צפוי לצאת ב-31 באוקטובר למנויי ה-Nintendo Online ויהיה זמין עד ה-31 במרץ.

Mario Kart Live: Home Circuit

ה-Nintendo Switch מתחיל את המסע שלו בעולם ה-AR עם Mario Kart Live: Home Ciruit. המשחק שנוצר בשיתוף עם Velan Studios יאפשר לשחקני הסוויץ' לשלוט במכונית אמיתית ולהסיע אותה ברחבי הבית שלכם. המכונית תגיב לפקודות של השחקן, תיעצר כשיפגע בה אביזר כוח כלשהו ועוד. המשחק יצא בשני סטים, סט של מריו וסט של לואיג'י ויעלה כ-100 דולר בארה"ב.

Super Mario 3D All-Stars

ההכרזה של האירוע: משחקי התלת מימד של מריו מגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch בצורת Super Mario 3D All-Stars. בדומה לאוסף מתקופת ה-SNES, גם כאן אנחנו צפויים לקבל את התותחים הגדולים ביותר של נינטנדו במירוץ השנים וכמה ממשחקי הפלטפורמה הטובים ביותר אי פעם בחבילה אחת. החבילה תכלול את: Super Mario 64 הקלאסי והנהדר, Super Mario Sunshine מתקופת ה-Gamecube ו-Super Mario Galaxy המדהים מה-Wii. האוסף גם יכלול נגן מוזיקה שיאפשר לכם לשמוע את המוזיקה של שלושת המשחקים גם כשהמסך מכובה, בדומה לפונקציה הדומה מ-Super Smash Bros. Ultimate. האוסף צפוי לצאת כמהדורה מוגבלת מה-18 בספטמבר עד ה-31 במרץ, כך שאם אתם רוצים לשחק במשחק הזה, כדאי לכם לדאוג להזמנה מוקדמת!

בנוסף, האוסף המקורי שהזכרתי קודם, Super Mario All-Stars יהיה זמין מאוחר יותר היום כחלק ממשחקי ה-SNES של שירות האונליין של נינטנדו. את הדיירקט המלא תוכלו לראות כאן למטה.

מה אתם חושבים על ההכרזות הללו? מתרגשים לקראת היציאה של המשחקים הללו? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י