הרשמה

פיל ספנסר: "אנחנו לא מנסים למכור יותר קונסולות מסוני או נינטנדו"

הנמכת ציפיות, או שמא כנות מוחלטת?

מיקרוסופט מנסה ליצור ''חוויות סביב שחקנים'', ולא לנצח בתחרות המכירות.

פיל ספנסר (Phil Spencer), ראש מותג Xbox במיקרוסופט ומי שנחשב ל''אבא של Xbox'', ציין בתכנית האירוח 'Animal Talking Show' כי החברה לא דואגת בנוגע למכירת כמות קונסולות רבה יותר ביחס לסוני או נינטנדו.

"אם [למכור יותר קונסולות מאשר סוני ונינטנדו] הייתה הגישה שלנו, לא היינו משיקים את המשחקים שלנו על המחשב," אמר ספנסר. "לא היינו משיקים את המשחקים גם עבור ה-Xbox One, ולא היינו עובדים על ה-xCloud ומאפשרים לאנשים לשחק במשחקים דרך הפלאפון." לאחר מכן ספנסר המשיך והדגיש, "כמה קונסולות אני מוכר לעומת כמה קונסולות מוכרת חברה אחרת, סוני, נינטנדו או חברות אחרות בעבר, זו לא הגישה שלנו."

מאוחר יותר בריאיון טען ספנסר כי מיקרוסופט מנסה ליצור חוויות סביב שחקנים, מה שבדיעבד מסביר הרבה מהשירותים המוצעים על ידי החברה, כמו ה-Xbox Game Pass וה-xCloud לדוגמה. למען ההגינות עם זאת, כאשר מתחשבים בעובדה כי Halo Infinite נדחה ל-2021, השירותים הללו הופכים להיות נחוצים מאוד עבור מיקרוסופט, אשר איבדה את משחק ההשקה המשמעותי ביותר שלה עבור הקונסולה החדשה, וללא השירותים "סובבי חווית המשתמש" הללו, מה שהחברה תציע זו חומרה מצויינת ללא המשחקים שילוו אותה.

שווה להזכיר, האנליסטים כבר הספיקו להכתיר את סוני כמנצחת בקרב קונסולות הדור הבא, לפחות מבחינת מכירות, עם הערכות כי הפלייסטיישן 5 ימכור כפול מה-Xbox Series X.

קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט צפויה להגיע אלינו בנובמבר הקרוב, עם זאת עדיין לא ידוע תאריך השקה מדויק.

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:12 19.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    הם פותחים את הדור הבא עם שני יריות ברגליים מה עוד יכול להגיד בת'כלס...
    סוני אוכלים אותם.

  2. 2

    04:01 20.08.2020 | shiling shiling

    warfox
    אני מסכים לגמרי עם כל מה שאמרת שסוני באמת אוכלים אותם אבל כן נחמד לראות איך אין כבר באמת מלחמת קונסולות ויותר ps5 נגד xbox game pass ואיך מייקרוסופט למרות ההחלטות הטיפשיות כמו דחיית היילו כן מנסה להפוך את עולם הגיימינג למשהו יותר פתוח עם באמת לשחק מכל מקום אז הדור הזה אין תחרות ואנחנו הגיימרים רק מרווחים

  3. 3

       | פורסם ע"י