הרשמה

מיקרוסופט שקלה לפצל את Halo Infinite למספר חלקים

ההחלטה לדחות את Halo Infinite הייתה המוצא האחרון מבחינת מיקרוסופט.

מה עדיף: מאסטר צ'יף אחד גדול, או הרבה מאסטר צ'יפים קטנים? למיקרוסופט יש דעה.

למרות החשיפה הלא מוצלחת של Halo Infinite, אף אחד לא באמת ציפה שמיקרוסופט תבחר לדחות את המשחק אל תוך 2021. הדחייה הזו מפתיעה ממספר סיבות: הראשונה והגדולה ביותר היא כי מדובר במשחק האקסקלוסיבי הגדול ביותר שאושר כמשחק השקה לקונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, ה-Xbox Series X, ובמקביל היה גם תחת אחריותה הבלעדית של מיקרוסופט עצמה. נזכיר שהמפתחת, 343 Industries נמצאת בבעלותה של מיקרוסופט. סיבה נוספת ומשמעותית לא פחות, היא העובדה כי Halo Infinite נמצא בפיתוח כבר תקופה ארוכה, ומעריצי הסדרה לא באמת חשבו שיצטרכו לחכות עוד כדי להניח את ידיהם על הכותר הנכסף.

למרות אלו, מיקרוסופט החליטה לבסוף לדחות את השקת המשחק לשנה הבאה, ולפי פיל ספנסר (Phil Spencer) שידוע גם בתור "האבא של Xbox", לא מדובר בהחלטה שנלקחה בקלות ראש. "הרשו לי להתחיל בהכרה בעובדה שמדובר במצב מאכזב," אמר ספנסר ב- Animal Talking Show. "זה מאכזב לאנשים, זה מאכזב לנו. ציפינו להשקה החופפת של Halo Infinite לצד ה-Xbox Series X החדש."

מה שמעניין, זו העובדה כי ספנסר, לצד בכירים מ-Industries 343, שקלו לפצל את המשחק למספר חלקים נפרדים, ולהשיק כל אחד מהם בתאריך נפרד - בדומה לצורה שבה Hitman הושק - אך בחרו בסופו של דבר שלא ללכת בדרך הזו. "זה פשוט לא הרגיש, לכולנו, כמו השקת ה-Halo שרצינו." הוא אמר בנושא. "אני אתנצל בפניי המעריצים, כיוון שאני אף פעם לא אוהב ליצור ציפיות ולא לעמוד בהן, אך במקביל אני מאמין שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה, בטווח הארוך, גם עבור ה-Xbox ו-Halo, וגם עבור השחקנים". למען הסר ספק, ספנסר הבהיר כי הדחייה של Infinite לא משפיעה בשום צורה על תאריך השקת קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט.

ההשקה של Halo Infinite מתוכננת לשנת 2021 עבור ה-Xbox Series X והמחשב.
בואו נדבר, מה דעתכם על רעיון החלקים? האם הייתם מעדיפים אותם על פני דחיה רחוקה?

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י