הרשמה

ל-Fall Guys יש יותר מ-8 מיליון שחקנים על ה-PS4, שלב סופי חדש הוכרז

המשחק החדש של Devolver עושה חיל

השלב הסופי היה בין הפופולריים בתקופת הבטא של המשחק

למרות הזמן הקצר שלו בשוק, Fall Guys: Ultimate Knockout הוא כבר הצלחה כבירה: המשחק עקף את רף 2 מיליון העותקים שנמכרו ב-Steam, כשעל ה-PS4 המספר אפילו יותר מטורף ועומד על 8 מיליון שחקנים נכון להיום. את המספר הזה השגנו מאתר האינטרנט gamstat והוא נכון ליום ראשון ה-9.8. את כמות השחקנים האסטרונומית הזו ניתן לזקוף לזכות העובדה שהמשחק הושק ישירות לשירות ה-PS Plus הפופולרי של סוני מה שבפועל הפך אותו למשחק חינמי לחודש הראשון שלו. בנוסף לכמות השחקנים הנהדרת, אנחנו ראינו גם מגמת עלייה חדה מאוד בכמות הצפיות של לייב סטרימינג למשחק ב-Twitch, ולא נראה שזה מפסיק בקרוב. 

המפתחת Mediatonic הודיעה ביום שני שעבר שהעדכון הראשון של המשחק (שהגיע אלינו ב-12.8), יכיל שלב סופי חדש שהיה זמין במהלך הבטא, בשם Jump Showdown. המפתחת אף הגדילה לעשות וצירפה סרטון של השלב. מוזמנים לצפות כאן בציוץ למטה: 

נוסף על כך, ניתן לראות כי פיצ'רים חדשים ועדכונים נוספים למשחק יגיעו אלינו בקרוב. אנחנו מבינים ש-Mediatonic ממש לא מתכוונים לבזבז את המומנטים, ורוכבים על ההצלחה. 

מה איתכם? כבר יצא לכם לנסות את Fall Guys ולהצטרף לרכבת ההייפ? ספרו לנו בתגובות! בינתיים תוכלו לקרוא את הביקורת של שמואל למשחק, כאן.

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י