הרשמה

טריילר המשחקיות של FIFA 21 נחשף

אחרי טריילר הכרזה נטול גיימפליי, EA נותנת לנו את מה שאנחנו רוצים

אנחנו כבר יכולים להריח את הדשא

סביר להניח שזה חמק תחת הראדר של רבים מכם אבל במקביל לאירוע Ubisoft Forward חברת EA Sports סוף-סוף חשפה את המשחק החדש והשנתי שלה בסדרת FIFA. ועכשיו כחודש אחרי החשיפה EA משחררת לנו טריילר חדש שמציג לנו משחקיות סינמטית למשחק הדגל המתקרב שלה, FIFA 21.

כאמור, הטריילר החדש מתמקד במשחקיות כשהוא מחולק ל-5 חלקים שונים אשר כל אחד מהם הוא "פרק" שמציג לנו את חלק מהשיפורים שקיבלה המשחקיות מאז המשחק הקודם בסדרה. אחת מהגזרות שקיבלה הכי הרבה אהבה היא גזרת הכדרור/דריבלינג שעכשיו תאפשר לשחקן שליטה יותר הדוקה על מהלכי ההטעיה השונים. בנוסף אליה גם מערכת ההתנגשויות של עצמים במשחק קיבלה כמה שיפורים קטנים מתחת למכסה המנוע. אף על פי שכבר קיבלנו את טריילר החשיפה ושחקן השער של המשחק כבר נחשף, זו הפעם הראשונה בה אנחנו מקבלים מבט מעמיק לגיימפליי וכיצד השינויים שקיבל מנוע המשחק צפויים להשפיע עליו. כצפוי, מלבד שינויים במכאניקות המשחק ניתן לראות גם שיפורים בגרפיקה, שהופכת להיות יותר ויותר ריאליסטית. המשחק נראה, כרגע, הרבה יותר ידידותי למשתמש מהמשחקים הקודמים בסדרה, כך ששחקנים שישחקו ב-FIFA 21 יוכלו לשחק ולחוות את המשחק בדיוק כפי שירצו. 

FIFA 21 יושק ב-9 באוקטובר עבור ה-PC וקונסולות הדור הנוכחי, כשתאריך השקת הגירסא לקונסולות הדור הבא עוד לא ידועה אך היא צפוייה לקרות בצמוד להשקת הקונסולות.
מה אתם חושבים על הטריילר החדש? האם תקנו את FIFA 21 או תוותרו עליו? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:37 09.08.2020 | elad9219 elad9219

    רק PES

  2. 2

       | פורסם ע"י