הרשמה

האם משחק ה-FIFA הבא יפותח על ידי 2K?

אחרי הפרידה מ-EA ניראה שיש ל-FIFA חברה חדשה

או או או או חולה על כדורגל!

אולי זה עבר לחלק מהשחקנים מתחת לראדר אבל השנה האחרונה הייתה משמעותית מאוד למשחקי הספורט ככלל ומשחקי הכדורגל בפרט. אחרי שבמשך שנים ארוכות סדרת משחקי PES וסדרת משחקי FIFA נלחמו בניהן על נתח השוק ואהדת השחקנים, בשנה שעברה לא קיבלנו משחק FIFA חדש מבית EA אחרי שהם התפצלו מאיגוד הכדורגל הבינלאומי ויצאו לדרך עצמאית עם EA Sports FC 24. למרות שנה הפסקה, ניראה שעכשיו סדרת FIFA הולכת לחזור עם חברה מפתחת חדשה וככל שחושבים על זה יותר, זה נראה יותר הגיוני.

על פי שמועה חדשה שנפוצה בטוויטר על ידי אחת מרשתות חנויות המשחקים באפריקה, המשחק FIFA הבא יפותח על ידי 2K Games. על פי השמועה, המשחק יקבל את השם FIFA 2K25 כשהוא יושק כבר השנה כאשר בשנה הבאה נקבל את FIFA World Cup 2K26 שיחגוג את המונדיאל שיתקיים באותה השנה. הבחירה ב-2K Games היא הגיונית מאוד שכן היא בעל ניסיון רב כשהיא מפתחת את סדרת משחקי NBA 2K שנחשבת פחות או יותר כסדרת משחקי הכדורסל הריאליסטים היחידה, כך שמכאן ולפתח משחק כדורגל הדרך קצרה. לחברה יש מנוע משחק מתאים עם פיזיקה מעולה ויכולות שיווק שיעזרו לבנות את סדרת FIFA שוב.

על אף שהמקור שממנו השמועה התחילה ניראה מעט מוזר, צריך להגיד שחנויות משחקים לרוב מקבלות מידע על משחקים כמה חודשים לפני ההשקה ולא פעם קיבלנו דיווחים מוקדמים שהתבררו כנכונים מחנויות שהדליפו את המידע. עם זאת, נצטרך לחכות לאישור רשמי של 2K לגבי המידע, אם הוא אכן נכון אז ההכרזה על המשחק קרובה, אולי אפילו ב-Summer Game Fest שאנחנו יודעים שנקבל במסגרתו הכרזה משמעותית מצד 2K, יכול להיות שעל זה מדובר.
מה דעתכם על המידע? מתרגשים לקראת FIFA 2K? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י