הרשמה

המשחק The Last of US 2 היה יכול להיגמר אחרת

אבל הסוף השונה שתוכנן לו נראה הרבה יותר קודר.

הסטודיו התקשה בבחירה שבין חיים ומוות

עוד לא עבר חודש מאז יציאת The Last of Us: Part II, לכן לפני הכל - אנחנו מרגישים צורך לציין שהכתבה מכילה ספוילרים לכל העלילה, וכמובן, לסופה. ככה שאם עוד לא סיימתם את המשחק האחרון מבית Naughty Dog, אולי כדאי שתשקלו את המשך קריאת הכתבה.

הסוף המקורי שתוכנן למשחק היה אמור לשלוח את הגיבורה שלנו, אלי, למסע נקמה אפילו אפל יותר מהמצב הנוכחי שהיא נמצאת בו. ולמרות הכל, Naughty Dog מעידים כי הם מרגישים שהסוף הנוכחי מתאים יותר לדמות שלה. ניל דרוקמן (Neil Druckmann), מנהל הקריאייטיב של המשחק, והאלי גרוס (Halley Gross) התסריטאית הראשית, אמרו בריאיון ל-GameInformer:
"הלכנו הלוך - ושוב בכל מה שקשור לגרסאות של החלק האחרון במשחק, וכיצד הוא הולך להיראות. ההחלטה הייתה שאלי תהרוג את אבי. ואז, בערך בחצי הדרך בפיתוח המשחק, החלטנו שאלי תתן לאבי ללכת בשנייה האחרונה, כדי לייצג במידה מסוימת את החלקים "הישנים" של אלי, אלי עם הצד האנושי ההומני, אלי שמושפעת מג'ואל. רצינו להראות שהיא עדיין חלק ממנה, שהיא לא לגמרי נסחפה ע"י יצר הנקמה."

השינוי קרה כשצוות הכותבים התלבט בנוגע לגורל של יארה ושל לב, כשבמקור היו גרסאות בהן כל אחד מהם מת או נשאר חי בסוף. לאחר שהוחלט כי לב יהיה זה שישרוד, דרוקמן הרגיש כי אלי לא צריכה להרוג את אבי. גרוס הייתה מופתעת לחלוטין מהשינוי הזה, מכיוון ולא ציפתה ששינוי סוף המשחק יעלה בכלל לדיון.

"בהתחלה, לתת לאבי לחיות הרגיש כמו טעות", אמר דרוקמן. "אך בסופו של יום זה הרגיש נאמן יותר לדמות (של אלי). הנושא של המשחק והמסר שאנחנו מנסים להעביר השתנה קצת, אבל העדיפות הראשונה שלנו היא תמיד להיות נאמנים לדמויות שלנו. יש הרבה דברים ונושאים שהיינו רוצים לגעת בהם, אבל הם יכולים לעבוד אך ורק אם הם עקביים לדמויות אותן אנחנו כותבים." 

דרוקמן גם ציין שכאשר הוא כותב דמות, הוא מרגיש כי זה חשוב להשאיר את המוטיבציה שלה והמעשים שהיא עושה עקביים לאורך זמן. הוא ציין כי זה יותר חשוב מלכתוב דמויות שקל לאהוב - הרי תמיד יהיו הייטרים. ובנימה זאת, שווה להזכיר כי אחת הדמויות האהובות ביותר של Naughty Dog - ניית'ן דרייק (Nathan Drake) - מגיעה לקולנוע (או יותר נכון למסכים? לכו תדעו לאן הקורונה תיקח אותנו) בכיכובו של טום הולנד, הלא הוא ספיידרמן מהיקום הקולנועי של מארוול. הפקת סרטי Uncharted נדחתה גם היא בגלל הקורונה, אך הסרט צפוי לצאת בשנה הבאה.


מה אתם חושבים על הסוף המקורי שתוכנן למשחק? האם הייתם מעדיפים אותו, או שאהבתם את הסוף הנוכחי? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:58 19.07.2020 | Trump1234 Trump1234

    ככה או ככה נראה שתסריט היה רשום רע (אפילו מאוד רע) עם הרבה מסרים (בניהם להט"בים) שפיספסו את מה שמשחק הקודם בנה ומה שההמשך הזה ניסה לייצג והם פשוט לא רואים את זה מהצד שלהם או לא מוכנים להודות בזה.

    כשאתה מנסה לדחוס הרבה דברים לדבר אחד לפעמים אתה מסיים עם סמטוחה שלא מזכירה שמץ של מה שהיא הייתה בהתחלה (או עם כלום~)

  2. 2

    01:09 20.07.2020 | shiling shiling

    אני נורא אוהב איך שניל דרוקמן אומר שהוא רוצה להישאר נאמן לדמות והסוף של הסיפור שאלי נותנת לאבי ללכת מייצג את הצד האנושי שלה והכי טוב זה איך אלי רוצחת חצי מסיאטל השביל לרחם על אבי באגע האחרון.

    ברגע שאבי ברגע את גול הדרך היחידה שהשחקן ירגיש שלם או מה שנקרא payoff היא להרוג את אבי ונכון שזה מה היוצרי המשחק רצו אבל לא משנה עם לזה הם היתכוונו זה פשוט רע ואמן שהייתי יכול להנות מהמשחק הזה אבל פשוט אי אפשר ואני חושב שעם הייתה למישהו ששחק במשחק הראשון ואהב את הטיפול בדמויות במשחק הזה אני באמת חושב שהוא לא אהב את המשחק הראשון עם כל הצער שבדבר אבל נוטי דוג הרסו לי את הפרייציז הזה ועם יהיה משחק שלישי אני הולך להיתעלם ממנו לחלוטין.

  3. 3

    23:57 22.07.2020 | ohadcal ohadcal

    מכבד את הדעה שלכם למרות שקשה לי להבין אותה בעיניי המשחק והסיפור בפרט היו פנומנלים.
    אבל אם אתם פתוחים לנסות להבין מאיזה מקום מגיע התסריט ממליץ שתראו את הסרטון הזה

  4. 4

       | פורסם ע"י