הרשמה

חברת מיקרוסופט מעוניינת לרכוש את Warner Bros

האם Batman יעבור להיות בלעדי ל-Xbox?

חברת הענק מעוניינת להרחיב את ספריית המשחקים שלה

Microsoft הביעה התעניינות ברכישת Warner Bros Interactive Entertainment האחראית על כל משחקי הווידאו שמפותחים ומופצים תחת Warner Bros, אשר מוכרים בעיקר עקב פיתוח סדרת משחקי Batman: Arkham.

החדשות מגיעות מהאתר The Information, שם מסופר כי במיקרוסופט מעוניינים לרכוש את החברה על מנת להרחיב את ספריית המשחקים אותה תוכל להציע לקראת השקת ה-Xbox Series X. חברת Warner Bros נמצאת בבעלותה של AT&T, אך לאחר שרכשה אותה בשנת 2018, החברה הכריזה כי היא רוצה למכור את אגף המשחקים שלה כדי לכסות חוב בסדר גודל של 154 מיליארד דולר. בינתיים, חברות המשחקים הגדולות ביותר הביעו רצון לרכוש את WB, ביניהן חברות כמו Activision Blizzard, EA ו-Take Two Interactive. 

AT&T טרם התחילו בישיבות רציניות לגבי מכירת הנכס, אך אם Microsoft תהיה המנצחת בקרב הצעת המחיר, זה יקנה לה גישה לזכיונות ענקיים כמו Batman, Harry Potter, Lord Of The Rings, Injustice ו-Mortal Kombat, ואנחנו חושבים שהחברה לא תהסס להפוך חלק מהשמות הללו לבלעדיים עבור קונסולות ה-Xbox כדי להשיב מלחמה למתחרה העיקרית שלה, סוני. 

אם השמועות נכונות, המשחקים הבאים שצפויים להגיע מבית WB הם מספר כותרים ביקום של Batman, ביניהם משחק של קבוצת ה-Suicide Squad ומשחק בכיכובו של באטמן שנקרא Gotham Knights. כמו כן, כותר RPG ביקום של Harry Potter צפוי להגיע לקונסולות הדור הבא ב-2021, אך עדיין לא קיבלנו הכרזה רשמית על אף אחד מהכותרים הללו. ניאלץ לחכות לאירוע ה-DC Fandome שיערך ב-22 באוגוסט בשביל מידע נוסף.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י