הרשמה

נישנושי גיימינג: 26.6.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השלישי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

מעלים הילוך

מוקדם יותר החודש סיפרנו לכם על ההכרזה על משחק חדש בסדרת Project Cars, בזמן ההכרזה לסטודיו המפתח לא היה תאריך השקה וקיבלנו רק חלון השקה "לחודשי הקיץ". השבוע הסטודיו Slightly Mad הכריז ש-Project Cars 3 יושק ב-28 לאוגוסט. כפי שסיפרנו לכם, המשחק החדש מתכנן לקחת את כל הסדרה כמה צעדים קדימה בכל מה שקשור לגרפיקה ולגיימפליי במיוחד. Project Cars 3 מצטרף לרשימה ארוכה של משחקים גדולים שיוצאים בחודשי יולי-אוגוסט, שיהיה לנו בהצלחה.

Fortnite & Chill

אחרי גל ההופעות שפקד את Fortnite בזמן הקורונה, Epic מעלה הילוך כשהיא מכריזה שהיום היא תקיים את ערב הסרטים הראשון של המשחק. ערב הסרט יהיה בהשראת סרטיו של כריסטופר נולאן (Christopher Nolan) כשבארץ ישודר הסרט Batman Begins. אנו אומרים מראש ששעת השידור בארץ היא מאוחרת מאוד (3 בלילה) אז מי שרוצה לקחת חלק באירוע צריך לקחת את זה בחשבון. נראה ש-Epic נחלה הצלחה עם אירועי ההופעות ב-Fortnite כשעכשיו היא מרחיבה את היקף האירועים גם לשידורי סרטים. 

איזה יופי, איך גדלת

רובנו כאן בצוות מאוד מחכים למשחק הטיסה החדש של מיקרוסופט, Flight Simulator 2020, אך עד שהוא לא יגיע אלינו נאלץ להמשיך ולחרוש על סרטונים שלו ביוטיוב. השבוע ניתקלנו בסרטון חדש ומעניין שמציג את השינויים הגרפיים בין Flight Simulator 2020 לבין אחיו הקטן, המשחק הקודם בסדרה- FSX שיצא עוד בשנת 2006. הסרטון מציג השוואה בין שדות התעופה של שני המשחקים כשהוא נותן פרספקיבה על כמה Flight Simulator 2020 שאפתני ובעל גרפיקה מתקדמת עם תשומת לב לפרטים הקטנים.

Apex Legends, Apex Legends בכל מקום

בשיחה שערך השבוע מנכ"ל EA אנדרו וילסון (Andrew Wilson) על תוכניות החברה בכל הקשור לשוק המובייל הוא אמר: "יש לנו את Plants vs Zombies 3 לקראת השקה ודיברנו כבר על השקה של Apex Legends עד לסוף השנה." אז כן, כמו שאפשר להבין, EA אכן מתכננת להוציא גירסא של משחק הבאטל רואייל האהוב שלה למובייל. זה הוא לא צעד מפתיע במיוחד שכן אנו כבר יודעים על תוכניות של החברה להשקת המשחק ל-Nintendo Switch ורצון להתחרות ראש בראש מול משחקי הבאטל רואייל האחרים שכבר נמצאים במובייל הרבה זמן.

הגיע הזמן לקצת שיפוצים

עוד מאז השקת המשחק ב-2016, שחקנים רבים מתחננים ל-Blizzard שסוף סוף הם יוציאו כלי ליצירת מפות ב-Overwatch. עד היום, כבר במשך כמעט 4 שנים, Blizzard לא אמרה כלום בנושא. לכן, Modder אחד מוכשר החליט לקחת את המשאלה של שחקנים רבים ולהגשים אותה בעצמו. בסרטון שפירסם השבוע אותו Modder אפשר לראות אותו בונה קירות בלתי נראים ברחבי המפה כשהוא מציג כיצד אפשר להשתמש בהם כדי לחסום קווי ירי בעייתים בחלק מהמפות. כמובן ששימוש בכלי הזה בזמן משחק יגרום לחסימת השחקן אך זה הוא צעד ראשון וחשוב לעבר יוצר מפות אמיתי. האם אי פעם Blizzard תפתח כלי כזה עבור השחקנים? כמעט בטוח שלא אבל בכל זאת כיף לחשוב על הרעיון הזה.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:50 28.06.2020 | elad9219 elad9219

    אחלה פינה ה''נשנושי גיימינג''. תמשיכו עם זה.

  2. 2

       | פורסם ע"י