הרשמה

סיכום אירוע Cyberpunk 2077 Night City Wire

הפרק הראשון של Night City Wire יצא לדרך!

אזורים חדשים ומסקרנים ויכולות מעניינות - בואו לראות מה היה לנו באירוע!

אירוע ה-Night City Wire הראשון עבור Cyberpunk 2077 יצא לדרך! הלייב סטרים הזה היה מלא בטריילרים, גיימפליי, מידע חדש ועוד! בלי הקדמות מיותרות, בואו נתחיל.

The Gig

קיבלנו טריילר עמוס באקשן, פיצוצים ומבט נרחב על האזור שבו יתרחש במשחק, Night City, וכל זה מגיע רק מקטעי הפתיחה של המשחק! הטריילר מציג חלקים מהדמו שכבר הוצג לנו, אבל בעיקר מתמקד בכך ש-V ושותפו מבצעים משימה עבור מיליונר בשם Dexter Deshawn ונכנסים לכל מיני צרות שמובילות לסצנות ממש מגניבות כמו מרדף מכוניות, נפילה דרך בניין גבוה וחשיפה של מקום חדש במשחק שנקרא The Badlands - אזור מדברי עצום בגודלו עם המון סודות בתוכו. בסופו של דבר המיליונר בוגד בנו, מה שמוביל לכניסתו של Johnny Silverhand, אשר מגולם על ידי קיאנו ריבס, למוח של V. כמו כן, אנחנו נחשפים לכנופיות ודמויות חדשות כדוגמת Adam Smasher, אדם שכבר מזמן לא קיים בתור בן אנוש, אלא בתור מכונת מלחמה ענקית משומנת היטב, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות להילחם בו.

Cyberpunk: Edgerunners

הפתעה! CD Projekt Red מכריזה על שיתוף פעולה עם הסטודיו Trigger היפני ו-Netflix כדי להביא לנו סדרת אנימה בשם Cyberpunk: Edgerunners! מדובר בסיפור עצמאי שיציג דמויות ועלילה נפרדים ממה שהמשחק צפוי להכיל, וישמש בעיקר כתוספת ל-Cyberpunk 2077 כדי להרגיע את הרעב של השחקנים אחרי שיסיימו את המשחק. הסדרה צפויה לעלות לאוויר ב-2022.

Braindance

לאחר מכן, אנחנו מוצגים לסרטון גיימפליי שמציג את אלמנט ה-Braindance של Cyberpunk 2077. אנחנו רואים את V מקבל אקדח מאדם מסוים,שודד חנות ונורה למוות רק כדי לגלות שהוא חווה זכרונות של אדם אחר דרך מכונה שנקראת Braindance. הוא היה מסוגל להרגיש את התחושות והמחשבות של אותו אדם, ולאחר מכן נכנס לתוכנת עריכה ויכל לצפות באירועים איך שרצה. הוא יכל להאיץ או להאט את ההקלטה, לעצור ולהזיז את המצלמה, והוא אפילו מקבל את האפשרות להאזין לדברים שמתרחשים באזור הסמוך להקלטה. עולם המשחק של Cyberpunk 2077 משתמש במכונה הזו למגוון דברים - סרטים, משחקים, סרטים למבוגרים ועוד, אך לנו יש את האפשרות להשתמש במכונה הזו למטרה קצת שונה.

אנחנו מגלים ש-V יכול להשתמש במכונה הזו כדי לפתוח משימות חדשות ולפתור את התעלומות שמוצגות בפנינו בזמן ההקלטות האלו. בדוגמה שהוצגה לנו, האדם שנתן לשודד את האקדח הוא גם האדם שירה בו, ו-V יוכל לרדוף אחריו ולהחליט איך לטפל בו. לא מדובר בפרטי אספנות במשחק, אלא משימות שלמות שהשחקן יכול לפתוח, לחוות ולפתור איך שהוא מוצא לנכון.

וזהו להיום! אמנם לא קיבלנו גיימפליי עבור דברים כמו חקירה, מערכת הקרב, דיאלוגים ועוד, אבל אנחנו בטוחים שהפרקים הבאים של Night City Wire יספקו את הביקוש. Cyberpunk 2077 צפוי לצאת ב-18 בנובמבר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא, המחשב האישי ול-Stadia.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:05 25.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    נראה הזוי לגמרי ואפילו שאני לא בקטע של משחקים שהם SCI - FI יש במשחק הזה משהו כל כך מיוחד והזוי שיש מצב שאני אפילו אקנה אותו בסוף.
    נראה שהמפתחים כאן מכוונים הכי גבוהה שרק אפשר. האם נולד מתחרה רציני ל-Rockstar Games?

  2. 2

    23:47 28.06.2020 | elad9219 elad9219

    מקווה מאוד שכל ההייפ המטורף סביב המשחק הזה הוא מוצדק.
    משום מה מריח לי טיפה מסוג המשחקים שכולם מחכים להם בטירוף עם ציפיות בשמים ואז המשחק יוצא ומתגלה הבלוף ויש אכזבה אדירה. מקווה שאני טועה כמובן.
    לפעמים ניסיון ליצור משהו גרנדיוזי מדי יוצר משהו מבולגן ולא איכותי. אבל מקווה כמובן שכן יהיה מה שמצפים ממנו וכמובן מחכה לשחק.

  3. 3

    12:33 29.06.2020 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    אני לא מאמין שמדובר בבלוף. ל-CD Projekt Red יש קהל מעריצים עצום שסומך עליהם בעיניים עצומות בגלל סיבה מאוד פשוטה - אכפת להם מהשחקנים. הם הוכיחו את זה ב-Witcher 3 והרחבותיו כשהראו עד כמה ההשקעה שנתנו הייתה שווה את המוצר הסופי, והנה היום הוא נחשב לאחד ממשחקי התפקידים הטובים ביותר בעשור האחרון.
    הרבה עיתונאים ויוטיוברים קיבלו גישה לדמו של המשחק, כל אחד מהם שיחק ארבע שעות, כל אחד העלה את הטענה שאתה העלית - האם מדובר במשהו שהוא פשוט שאפתני מדי מכדי להצליח? כל אחד יצא עם אותה מסקנה - הם הצליחו ובגדול. להגיד לך שאפשר להגיע למסקנה כזאת אחרי ארבע שעות? לא יודע, אבל הרוב המוחלט מרגיש רגוע לקראת המשחק, אז גם אני רגוע :)

  4. 4

    23:11 29.06.2020 | elad9219 elad9219

    ^ מעניין, תודה.
    מחכה גם בקוצר רוח למשחק, מאמין שבסוף יהיה מצוין. אישית אני בד''כ נהנה מרוב המוחלט של המשחקים שאני משחק בהם (כנ''ל לגבי סרטים, סדרות וכו') ולא מחפש כל הזמן רק מה לא טוב, ולא חסר אנשים כאלה. פשוט נהנה בד''כ ממוצר בידורי שנועד להנאה.

  5. 5

       | פורסם ע"י